Julrim med Louise!

Nu är julafton runt hörnet! Vad kan pigga upp en julklappsutdelning mer än med julrim?!

Eftersom det är bara några dagar kvar tänkte jag ge er 10 tips på trevliga(?) julrim för dom som är intresserade.

 

Presentkort - La denna grejen häruti, för jag har ingen fantasi

 

Bok - Dins sista chans att bli klok din tok

 

Parfym - Detta är en farlig grej, som påverkar andra att gilla dej. Använd den med förnuft, annars kan du få det riktigt tufft!

 

Halsband - Här får du något att hänga runt din hals. Nej, mina armar är det inte alls.


Sällskapsspel - Om du dålig förlorare är bör du inte öppna denna klapp..

 

Klocka - Förr i tiden - tick och tack Numera hörs det ej ett smack

 

Slips - Jag frågade och fick inget svar och jag hade inga ideer kvar. Hade du gett mig ett julklappstips hade du sluppit denna jule.....!

 

Digital kamera - Lyss till rimmet som jag knäckt,Jag vill vara ditt objekt!

 

Rakapparat - Jag går på el, jag underlättar kel, jag låter brum men jag är inte dum.

 

Playstation 3 - Låt ej denna dig förföra, så att du glömmer läxorna göra!

 

 

Eller har ni någon favorit som ni vill dela med er av?

#1 - - vesna.blogg.se:

haha kul =) ja gillar och välja mina egna presenter=)

#2 - - simone:

Vilka bra rim :D

#3 - - Alina:

ville bara önska GOD JUL! :)

#4 - - SARA:

Älskar julrim :D Jag har rimmat på nästan varenda än nu ;)

Här är ett rim jag skrev till min lillebrors ena klapp som är massa fina praliner: "Dessa smakar riktigt gott, de är av bästa sort. Ingen sprit det är här i, nykterist du ska förbli!" :)

#5 - - Your Dream Closet:

jaså tyckte du de var för mycket remmar, jag tycker de är skit snygga :)

#6 - - Frida:

Svar. Ja :) Idag har jag fotat en vän och sedan fixat till de sista julklapparna, du då? :) Kram.

#7 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Nice! Jisses, jag ska försöka rimma på alla paket imorgon. Tur att jag har några som jag kan sno direkt av dig nu :)

#8 - - Anonym:

hehe samma här ju.. jag jobbar typ jämt:p nä men julafton och de röda dagarna och helgen kommer nu va ledig med bara friviligt jobb liksom.. sååå skönt känns länge sen man hade ledigt så och det var riiiktigt länge sen jag var hemma hos familjen under en längre tid.. ett år sen:) ska bli mysigt!

puss

#9 - - pelle:

hahah, jag diggade bokrimmat. det var lite "nu eller aldrig"-feeling över det ;)

#10 - - Joakim:

Allt är bra! Hur mår du?

#11 - - Annika:

Vilka roliga rim!

#12 - - vesna.blogg.se:

Hoppas du fåre underbart nu under jul =)

#13 - - JAGHETERINTESUNE:

Tack så mycket! :D

#14 - - Emelie:

Hahahah vilka härliga små rim! :D Funderade dock på hur sällskapsspels rimmet "rimmade" ;)



Haha det tror jag också! ;D Friends even in the next life, hoho.



Ha en fantastiskt mysig jul nu!

PUSS PÅ DIG BAABBBYYYYYY

#15 - - jenny:

Dom där var ju riktigt bra :) Har inga som helst rim på lager själv xd haha

#16 - - Mikaela Urbom:

Va kul med julrim :D:D

Till top