Jag är helt såld på Avatar!

Behind the scenes

Har kollat på massa videos på jobbet om hur som gick tillväga med filmen. Hur är det möjligt att skapa en sådan film?!

 

Det var verkligen länge sedan jag lämnat en biosalong och verkligen kännt suget efter att se den en gång till. Jag menar, jag söker ju som ett fån om filmen så fort jag får tid att göra det.

Jag behöver nog hjälp..

#1 - - Your Dream Closet:

Jag måste se dne där filmen :)

#2 - - ida myrin ♥:

sv: tack så jättemycket! :)



puss

#3 - - Cajsa:

hejsan tjejen! Nu ska jag ha live-bloggning. :) Frågestund med snabba svar på http://www.blogtv.com/people/cajsalindahl börjar 21:00 och håller på tills jag blir trött. MISSA INTE ATT STÄLLA DIN FRÅGA! Börjar 21:00

(Showen sänds på engelska då jag har utländska tittare också).

Cajsa X

#4 - - ANGELICA:

härligt :D Jo min var toppen den med!



åh den måste jag ta och se!

#5 - - ANGELICA:

Härligt :D Jo min var toppen den med!



åh den måste jag ta och se!

#6 - - Anonym:

uggs såklart;)

#7 - - Stickan:

Jag såg på Avatar idag :D hehhe ville också se på den igen ...!

#8 - - Anonym:

hoppas du får en trevlig kväll! :)

#9 - - amanda:

sv: den har varit rätt ok

själv?

#10 - - SARA:

Min jul var toppen, hur var din?

Jag måste gå och se den filmen nu i mellandagarna, har längtat som en glaning sedan jag såg trailern första gången! :) Kram

#11 - - BlueRoseCase:

Tack, julen har varit lugn och skön! Precis vad jag behövde. Nu orkar jag med när repetitionerna drar igång imorgon igen! Hur var din jul?

#12 - - nickie:

Det är bara bra här med:)

#13 - - Nike:

Vem är inte såld på Avatar!! Jag såg den häromdagen och tappade andan hela tiden! :o

Fiin header! hur har du Gjort den?

#14 - - Nike:

jag e minst lika galen som du! ^^

Avatar in my heart!

#15 - - Ancki:

jag måst säga jag är såld på avatar^^ jag hoppas att de kommer en 2:a^^

Till top