Hårfint!

Det finns en blogg som jag måste erkänna att jag följer nästan förbjudet mycket, och det är Linda. Ni vet hon make up-artisten som tipsar en massa smink från MUS.

 

Ni som följer hennes blogg vet vad jag menar när jag säger knorrar. Ni andra kan ju bara titta på bilderna så ser ni vad jag menar.

 

1.

Mina knorrar blev inte lika fina som hennes. Inte lika många heller..

Hon säger att man ska använda hårnålar. Jag använde minitoffar.

Det gick fan lika bra det fast mina knorrar blev fula!

 

2.

Efter en natts orolig sömn och detta blev resultatet.

Fast jag skulle ljuga om jag sa att det såg ut så först. För det gjorde det inte.

Men efter lite billigt fixerings grejs från L'Oreal så blev det lika bra det.

 

Slut resultatet

Fast av någon anledning så blev Lindas resultat ungefär 1000 ggr bättre än mitt. Men jag skyller på att jag har långt hår som väger en sisådär 35 kg.
#1 - - Your Dream Closet:

Hade du gjort mindre och flr knorrar medmindre hår i varje så hade ditt hår blivit likadant som hennes :) jag gjorde det där mycket för några år sne och jag har hår ner till bröstet. Ju mindre knorrar, ju mer affro !



#2 - - Emelie:

Hej baaaaaaaabeee! :D

Jaaa det var himla länge sedan! Förlåt för det :( Har saknat din blogg hur mycket som helst, har liksom inte haft tid för något känns det som :/ Hemtentor, semenarier och texter hit och dit. Usch! Men nu är det lov, och då kan man fokusera lite mer på bloggvärlden! :D



Med mig är det bara bra, hur är det med dig? :D

PUSS! och God Jul lite i förskott! :D

#3 - - Emelie:

Det där knorr tricket är för övrigt GALET BRA :D

#4 - - JAGHETERINTESUNE:

Jag med :D

#5 - - vesna:

snyggt ju :)

Till top