#1 - - Emma:

haha oj var hon blond... var den bra då?:)

#2 - - ida myrin ♥:

sv: hahah, det var det för mig också för några år sen :D

det tar allt tid att lära sig!



allt bra? :)

puss ♥

#3 - - SARA:

Kalendrarna ska finnas framme i butiken :) Men kanske är slut? För de sa till mig i den affären jag handlade i att i år hade de gått åt som sjutton!

Den där filmen vill jag se! Kram

#4 - - Maria:

Jag trodde du dreglade över killarna och inte bilarna ;)



sv: Det måste du verkligen ta och leta reda på, för den serien äger verkligen :)

#5 - - pelle:

Har aldrig sett den där rullen. Men många säger att den är jävligt grym. Får ge den en chans någon gång.

#6 - - stefan:

Vill du ha en haklapp i present så du inte dreglar ner tröjan ;P

#7 - - simone:

riktigt bra film :D

#8 - - Maria:

sv: Nu när du säger det så minns jag nog att du vann det förut. :) De är oerhört fina!

Tack för att du röstade på mig :D Hoppas bara att jag får tillräckligt många röster.

#9 - - BlueRoseCase:

Klart jag har rätt. Tror aldrig nånsin att jag haft fel... hahaha! ;)

#10 - - Li:

Tack! Jag fick den av mamma för några år sedan hon köpte den på IKEA.



Ha en bra kväll!



Kram

#11 - - - Alexandra!:

sv: Du borde definitivt se Kill Theory! :)

Till top