GOD JUL!!!

Årets gran..

 

Känns lite små nördigt att sitta vid bloggen på självaste julafton..

Fast och andra sidan så vem har sagt att jag inte är nördig? Men jag vill slänga iväg ett GOD JUL!! till alla mina läsare.

 

Hoppas ni har en underbar dag!


En liten sen update om julskinkan.

Jag blev godkänd med hästlängder, hon älskade den!

#1 - - Annika:

God Jul på dig också!

#2 - - gotteochvi♥:

SV; ÅH, TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

#3 - - BlueRoseCase:

Kul med teaterpraktik! Och god fortsättning!

#4 - - Jonna:

God Jul :) fick du en bra julafton? :P

#5 - - Sassy:

Jag jobbar på boende för missbrukare.



God jul!

#6 - - jenny:

Fick du något du önskade dig? :)

#7 - - Malle - Hockeyfru:

tjusig gran! och god fortsättning ;D puss

#8 - - Simone:

Så vacker :)

#9 - - Daniel:

Gooo jul på dej oxå!!!

#10 - - SARA:

Hoppas du hade en underbar julafton igår gumman :) Kram

#11 - - teSz:

Hej du! :) det var inte igår! God Jul på dig!

har inte haft en dator, tills nu :) så nu är jag back on track igen!



allt bra med dig? Haft en bra jul? kramar!

Till top