Förvånad!

Ja, ibland glömmer jag bort hur nyfikna barn kan vara:
Ett exempel, som faktiskt hände mig idag:

En pojke kommer fram och står och funderar högt på vad han vill köpa med sig hem.
Jag sitter och väntar.

Han: Vad tuggar du på?
Jag: ?? Tuggummi?


Ja, det var roligt.. Hoho!

Barn blir bara med intressantare för varje dag tycker jag. Varje dag är inte sig lik. Härligt!

#1 - - emma:

Okej roligt:) Själv har jag julhandlat på stan och tagit ett fika:)

#2 - - Alina:

hoppas du får en trevlig kväll sötnos:)

#3 - - ANGELICA:

haha ja, jag tror inte min har bestämt sig än XD



hahah nåw, barn är så egna :)

#4 - - Heyli:

haha ja du har nog rätt, de är väl bara att acceptera :p

#5 - - Maria:

Barn är ju bara för gulliga :)



sv: Lussebullar är mums :D

#6 - - vesna:

aaah ja förstår =)

#7 - - hejannw:

Ha en bra lördag :)

#8 - - BlueRoseCase:

Det blev två gamla godingar ur filmsamlingen: The Shining (Kubricks såklart) och Donnie Darko. Vad har du för dig?

#9 - - Blondinenfrida:

Det är bara bra! Händer ikväll då? :)

#10 - - SARA:

Tack :D:D Kram

#11 - - Z A N D R A :):

sv: hihi ,tack <3

#12 - - INESITA LEVER BARA LIVET:

hehehehe härli

#13 - - ♫ M I C H A - mmichelleaalfredsson ♫:

svar

hihi, okej !:D

ja det var helt klart rätt person som vann ! ^^

vill du vara med i veckans blogg ?^-^

#14 - - Frida:

Svar: Idag har vi haft min lilla kusin över och vi har julbakat :) Igår gjorde jag inte så mycket och i fredags såg jag på idolfinalen med en vän :) Vad har du haft för dig i helgen?

#15 - - JAGHETERINTESUNE:

Man brukar nog aldrig göra det :p

#16 - - louize:

fin blogg!

#17 - - Sussi:

Jo barn är för roliga när dom kommer med sina kommentarer :)

Till top