En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Äntligen har jag hittat en blogg helt i min smak. Ja, efter Pelles så klart. Har inte snackat med henne under en längre tid som jag vanligtvis brukar hinna innan jag lägger upp favoriterna här. Men denna tjej är stört rolig och vet verkligen hur man ska skriva korta, bra och roliga texter.

Kolla in Myaraqs blogg vettja! Hennes header talar ju för sig själv vad hennes blogg handlar om. Fniss!

Nej men allvarligt.. Kolla in!
#1 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Svar: Ja, visst är de. :) Allt bra?

#2 - - SARA:

Jaa det är skitkul med Body Shops adventskalender! :D Längtar liksom alltid till nästa dag för att få öppna ett paket varje morgon ;) Kram

#3 - - pelle:

BRA VAL! Det är ju min bloggsyrra vettu, hon är klockren! ;)



Jo, jag kan tänka mig det - att se den scenen med familjen kan inte vara speciellt kul.

#4 - - Anonym:

haha då ä de god tid att göra de ;)

#5 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

haha jaså?

Bryan Adams är så nitiotal och mellanstadiedisco för mig =)

#6 - - pelle:

Indeed! Vi håller oss bara till bra bloggar, du och jag ;)

#7 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Svar: Jodå, det är bra, tack.

#8 - - emelie:

sv: huhu jaa verkligen :) allt bra idag?

#9 - - Anonym:

härligt isåfall :)

#10 - - emelie:

sv: haha men gör det ;D de är fan roligt, se till att ha musik i närheten, satt typ och sjöng för mig själv, va för tyst i bakgrunden ;D



härligt att höra, jotack de är bara bra med mig :D

#11 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

bra där! då ser jag fram emot att få se fler alster här inne =)

#12 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

ja verkligen =)

antar att jag har en ganska karaktäristisk näsa, haha.

kram

#13 - - Natalie - It's all about attitude:

vilken jätte fin blogg du har =)

ta hand om dig! puss

#14 - - SARA:

Haha jaa, jag har varit sugen massa gånger på att öppna alla paketen, men nej, jag är duktig och håller mig till ett varje dag i december ;) Kram

#15 - - simone:

SV: Då får du testa någon gång när pojkvännen är bortrest eller så :D

#16 - - KONSTÅKNINGSBLOGGEN:

Man kan åka ändå :) För att det är så härligt!

#17 - - Trees:

Ska kolla in henne:)

Jag har vart aupair i 4 månader bara, men ska hem över jul. och sen vidare till monaco:D

#18 - - Emelie - EmeliesPlace:

Älskar Pelles blogg! Ska kolla in den här tjejens också :D

Till top