Avatar!

Jag och älsklingen var på bio igår och såg Avatar.
Nu ska vi se hur jag ska formulera mig.. JÄVLAR I HAVET!! VILKEN FILM!!!! (Ja, så beskriver jag nog filmen bäst)

Jag lovar den är helt fantastisk!
Filmen var värd varje ända öre. Vilken värld, vilka färger, vilka varelser och vilken berättelse! Jag satt helt trollbunden genom hela filmen från början till slut. Då är ju filmen ändå ganska lång med sina 2tim & 40min. Men jag satt med gåshud och grina vid ett par tillfällen.

Men det var riktigt länge sedan jag kände att jag fick se en hel film, en klar berättelse om ni förstår vad jag menar?
Man fick veta anledningen till varför han gav sig in i projektet, sakta se kärleken och uppleva sorgen. Slutet var ett riktigt bra slut (och inget avhugget, som jag tyvärr upplever allt för ofta).  Men med risk att jag säger för mycket så slutar jag här.

Men min favorit film Moulin Rouge har petats ner från sin första plats till en andra plats. Jag har fått en ny favorit film!

Av 5 möjliga så får den.. 10 av 5!!

 

 

Trailern

#1 - - Anonym:

vill också se den:)

#2 - - En Masjävel:

HEJ! ;D min jul har varit fin!! :D



Vad hittar du på i helgen då?

#3 - - Annika:

Tack! KLänningen kommer från dreamgirl.com

Ska se Avatar!

#4 - - C.mode:

sv: Ja , är bara att öva..! :)

#5 - - Jonna:

Jag hade en kanon jul, du med? :D åååh jag vill se avatar!!

#6 - - Cissi Norrköping:

förstår precis vad du menar med att filmen va bra... såg den själv med kärleken i går...

#7 - - jenny:

måste se den

#8 - - Felicia:

Nu måste jag verkligen se den!

#9 - - C L A R A N E A N D E R:

Avatar är sjukt bra! Helt otroligt bra faktiskt!

BTW jättefin blogg :)

#10 - - Frida:

Den är verkligen sjukt bra! Var och såg den med min familj för någon vecka sedan. Man kom verkligen in i filmen, vilken underbar värld :D



Gott nytt år också! Kram.

Till top