#1 - - Emma:

hihi har faktiskt inte följt det där, har hört att det ska vara bra.. :)

#2 - - caroline:

svar, tacktack :) min dag har vart bra, hur har ni dag varit?:)

#3 - - sofie:

sv; okeej, lät inte så kul ;)

idag har jag klippt gräset, bakat och städat;)

sjdå?



puss

#4 - - j med ett j:

Sv: jaa jätte mycket strul med blogg ese idag, dom förstördenästan min blogg.. hade nästan inte varit inne på den! :o

#5 - - Jenny:

den är så sjukt bra.. har nördat den i veckor nu :P

snart börjar season 6 =)

#6 - - Linda:

SV; tack, det har jag haft :)



Åh, So you think you can dance, så bra program. Men har tröttnat på den nu! :P Kollar inte på den längre eftersom mina favoriter åkte ut x)

#7 - - Ida Björck:

jag har varit dålig att följa programmet faktiskt :/



hah, human är som en blandning mellan samhälle och natur :) plus att det är mycket fokus på människan, så vi läser kurser som psykologi, filosofi, etik och liknande kurser :) riktigt intressant faktiskt

#8 - - rebecca:

Hihi tack =)

#9 - - Laila♥:

sött :) Jag gick ju modevisning igår, och idag ska jag nog vila och jobba lite ikväll kanske :) Själv då? :)

#10 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;



& du måste vara guligast av alla i hela sverige som skriver så :D SÖTING! Angående ditt inlägg så kollar jag någon gång ibland, och vissa tycks vara helt grymma. Den där dansen var riktigt bra bland annat :D

#11 - - Mindy:

Ha en skön torsdag.kram

#12 - - Celina:

Sjukt inspirerande! Hoppas att du får en bra dag. =)

/C

#13 - - sandra:

sv: nä, det är den verkligen inte. fattar inte vad de tänkte på faktiskt

#14 - - CHRJ:

sV: Visst är hon! =)

#15 - - J U L I A:

Svar: Åh va härligt att ha gått ut skolan! Förlåt för att jag inte har svarat men har haft mycket med de första skoldagarna..



Hoppas du får en fortsatt bra torsdag! :D

#16 - - Vanadesse.:

Hej söt!

Jag kommer ta en bloggpaus medans jag får ordning på allt som måste göras inför min flytt. Dock kommer jag logga in då och då och läsa kommentarer så fortsätt gärna att skriva till mig. Blogshopen kommer självklart vara öppen så man kan beställa smycken, och de som redan beställt kommer självklart få dom gjorda. Lägg gärna till mig på bloglovin så ser du när jag är tillbaka!



Dessutom skulle jag bli glad om du kunde svara på frågorna jag har i bloggen om vad du vill läsa om och vad som kan göra bloggen bättre när jag kommer tillbaka. Hade varit en bra hjälp=)



Hoppas allt e bra med dig!

Kramar

#17 - - Anonym:

jo det är bra :)



jag undrar en grej, skulle du vilja rösta på mig här? http://hannabafver.blogg.se/2009/august/veckans-finalister.html#comment jag är nummer 3. skulle verkligen varit jättesnällt! säg till om du gör det :)

ha det så bra :)

#18 - - Erik Keding:

Måste erkänna att det gör jag... inte...

#19 - - JasmineLinde:

Så cool! :D

#20 - - Kandii:

Sv: ikväll blir det nog någon bra film. sj då?

#21 - - Cattis Gustafsson - Det perfekta livet:

vem följer de inte :)?

#22 - - Kandii:

Sv: hehe, jag har inte ens kommit så långt så att jag har slagit på någon film än men funderar på någon komedi. :)

några kul planer inför helgen?

#23 - - anna:

Sjukt bra det där :D

#24 - - laura:

helt sjukt bra är dom! brandon &jeanette (som åkte ut:/) var mina favoriter:)

#25 - - Kandii:

då testar vi igen då... verkar som att det krånglar att kommentera igen.



Sv: Jag ska sitta på en loppis hela dagen i morgon. vad jobbar du med?

#26 - - Liisa-Amanda Olsson:

Jag tycker den var bra, men har ju klart sett bättre ;) Tycker att the garden är den bästa dansen på programmet änsålänge :D

#27 - - laura:

sv:neee, jag mena jeanette:) jag har tränat:)SJ?=d

Till top