Nattblogg



Oj vad klockam skenade iväg..

Hörrni.. T har gått runt och varit väldigt hemlighetsfull nu de senaste veckorna. Han vägrar säga vad det handlar om.. Hum.. Känns som det är dags att dra på sig spionmössan och börja snoka.. hoho!
#1 - - Sandra:

Vad har du för dig då? :)

#2 - - Anonym:

hur är det?:)

#3 - - sandra:

sv: jaaaaverkligen!



jorå, bara bra :) själv då?

kram!

#4 - - SARA:

Spännande, undra vad det är han kan ha hittat på?? :) Kram

#5 - - sanna:

hej ,hur mår du idag? : D



kram!

#6 - - Mia:

Hmm, spännande! ;)

#7 - - d e n i s e:

sv : hihi jaa, jag ska försöka med de! :D kram

#8 - - Emelie:

Jag förstår att du missat det, jag har nämligen inte nämnt något om det :) Det känns jobbigt givetvis, men livet går vidare. Mer än så vill jag inte berätta om saken. :) Det känns rätt oväsentligt!



Jaa eller hur! Måste nästan göra det :)



Oj oj oj, vad kan det vara tro. Spion-mössan på!



Ha en fortsatt bra dag och start på den nya veckan! Puss babe! <3

#9 - - Malin-Hockeyfruga:

hehe va härligt..söndagar är ju vilodagar :P helgen har väl vart bra..minigolf..familj & mys:) hahha ja nu får du ta fram spionmössan o skvallra vidare med :)

#10 - - O T H I L I A:

Tack så jätte mycket, nu är det semifinalen som väntar!:D

#11 - - rebecca:

Okej :P

Det är som tråkigt då man inte längtar lika mke, för då har man ingen ork att packa :P

#12 - - Frida:

Svar: Ja :) Jodå, än så länge har den varit helt okej, din då? :) kram

#13 - - LIENE:

hihi roligt med hemligheter ju:) iaf om det är nåt bra.

#14 - - CHRJ:

sv: Jag har haft en TOPPENhelg, själv? =)

#15 - - Anna:

ah va kul! :)

#16 - - I S A B E L L A:

SVAR: Jaa, tycker verkligen att du ska se "Sommaren med Göran", så skön ;D Kram

#17 - - N O E S C A P E:

sv: åh, I love the books!! :D

Ja, haha tvåan var en aning långtråkig enligt mig ;)



Förresten..! Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg och gör din röst hörd!

#18 - - maria:

jora, min helg har varit kanon :D hur har din varit?:)<3

#19 - - myrins ~:

sv: va härligt! :D

jag har bara 10 dagar kvar och det känns som jag ska gå under snart, haha.



tack så mycket ♥

puss!

#20 - - Maado:

Spännande! :D

Hehe, ja helgen var verkligen grym. Kunde inte haft roligare tror jag..

Vad hade du för dig?

#21 - - J:

Sv: Idag blire att fira en "minnes dag" med två vänner. med en picnic och snack, själv:)

Till top