Min sambo är bäst!

Åh, ibland älskar jag min sambo lite extra mycket.

Som idag till exempel, när han kom hem från jobbet så hade han handlat hem mat. Beodrar mig att gå ut och kolla på tv medans han höll på i köket.

Efter ett tag ropar han in mig och han har stått och lagat taco och dukat upp jättefint!
Han hade gjort ett lite konstverk på tallriken med massa gott i. Hur underbar är han inte?



Hoppas ni haft haft en lika bra dag idag som jag?


#1 - - Emelie:

Gud så rart! =D Kärlek är fint!

Du är lyckligt lottad snyggo!



Puss!

#2 - - My:

Gulligt!! sånt blir man glad av :D

#3 - - jenny:

Jag har haft en bra dag jag med. Sov till 17:00 sedan kollat på en mega fin lägenhet sen middag.. dock hade jag inte lika fint som du.. jag johan och daniel flydde till Mcdonalds.. åh vad jag skulle kunnat springa till västerås för att få taco.. han är inte dum den där tony ^^

allt bra med dig sötnos?

Linköping snart!? hihi

puss<3

#4 - - Antonia C Nilsson:

hihi bra :)

åhh okeej :)

#5 - - SARA:

Det här inlägget ska jag nog visa för min pojkvän, hoppas han fattar vinken ;)

#6 - - Emelie - EmeliesPlace:

Åhh så underbart det där lät :)

#7 - - julia:

sv: jo jag förstår det. det är verkligen hemskt att förlora en sån nära person.



jaha okej. nja idag åkte jag faktiskt in till valbo ( även fast jag hatar att shoppa ) . sen på kvällen hade jag träning. låter som din sambo är en underbar liten prick? :)

#8 - - Frida:

Vad härligt, vilken snäll sambo du har ^^



Svar till kommentaren: Visst är den, dock an ajg inte använda den än eftersom att jag måste ta slut på pengarna i min gamla mobil först, men har runt 17 kr kvar bara ;D hihi.

#9 - - Mindy:

God kväll.Allt är bra med mig med..Skönt att bli bjuden på god tacos..det hade vi med som middag..så gott...man blir aldrig trött på den rätten.sov så gott.kram

#10 - - A L E X A N D R A - fotoblogg.:

svar: hihi, tackar! :)

kram

#11 - - Vanadesse.:

va gott o va snällt av han:d

#12 - - Mia:

Vad gulligt av honom! :)

#13 - - LIENE:

åå vad mysigt:D

#14 - - Anna:

Tack :) den är super söt tycker jag

#15 - - nea:

Sv; Det är sant, dom har gjort det väldigt överdrivet..

#16 - - maria:

jo det är riktigt kul när statistiken går upp! :)



hr du gjort om designen? den blev riktigt fin iaf! ;d

#17 - - Anonym:

tack så mycket!= )

#18 - - Mischa:

åh så gott :D

#19 - - http://mmajda.blogg.se:

Aw, vad snällt! =) Hoppad det smakade gott?



SV: Vad bra då! Jo tack, samma här söt. =)

puss

#20 - - Linda Q:

Vilken underbar sambo!



Jag har faktiskt inget planerat för dagen.. Har en massa sminfrågor att svara på i bloggen som jag ska ta tag i, hehe, det lär väl ta sin lilla stund :S

Du då?

#21 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

hoppas du har en bra dag,

kram http://esth.blogg.se

#22 - - F A N C Y:

Svar. Jo det är jättebra här med =) Vad hittar du på idag?

#23 - - jossan:

vad sött av din sambo! :) okej , händer idag?

kram

#24 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Jo, det går det också men det blir så tråkigt. Allt eller inget tycker jag :)

#25 - - HANNA - min v e r k l i g h e t.:

sv: åh tack :) hänt idag?

#26 - - mariaelisabeths':

sv. ttack :)

#27 - - Mysan:

Nä, tvätta är inge skoj men något som måste göras :/

Vad gullig killen din var!

#28 - - LIFE BY Marielle:

åh vad gulligt :D hade också en extremt bra dag igår!



PEACE

#29 - - Maria:

Vad mysigt det låter :)



svar: Tack! :D

Jo, lugn och bra har dagen varit. Din då?

#30 - - Julia:

sv: jag har haft en jättebra dag! Jag hoppas att din har varit lika bra som i det här inlägget? :)

#31 - - Anonym:

sv: min dag har varit super, stranden hela dagen! :) något bra med att bo i ystad iallafall hehe.. vart bor du? :)

#32 - - adina:

att våldsbrotten mot HBT-personer ökar känns inte särskilt jämställt..

#33 - - Kajsa=):

hihi, thnx. Jodå och din?

#34 - - Emma:

vad gulligt :D

#35 - - Heyli:

tjohoo! du har vunnit i min tävling om de vita armbandet! :D om du fortfarande vill ha det så skicka ett mail till mig med din adress så skicka jag det efter att jag stämplat :) vill du fortfarande att det ska stå Tony? maila till adressen jag skrev här i mailfältet :)

#36 - - Renée:

vilken karl :D

#37 - - SARA:

Jag har inte provat Jensens kycklingbiffar, får göra det nästa gång vi äter där då! :) Kram

#38 - - Kikafika:

Alltså jag fattar fortfarande inte:P Hur svarar man på ett blogginlägg?:P

Till top