Mer i paket!

Måste ju bara berätta vad jag hitta när jag var och handla på ICA innan jag åkte hem!

Jag hittade MER-festisen som juicepaket!
Kan ju säga att jag hoppas jämfota ut ur ICA, är helt såld på MER-festisen. Billig var den också, endast 19.90 kr!

Testa den precis och den smakar precis som festisen på flaska!

Helt klart tummen upp på denna!


Någon mer som har testat den?
#1 - - Erik Keding:

Det var som faen, det där har jag aldrig sett förut. Vad ballt!

#2 - - Maria:

Den såg ju god ut på paketet i alla fall. :) Har du förresten tänkt på hur mycket paketen påverkar en när man ska handla? Man kommer alltid hem med det som är färggrannast och ser "professionellast" ut, även om det kan finnas billigare alternativ. Haha :D



svar: Ja, det har du så rätt i. Sånt är irriterande!

#3 - - melissa:

VAD ÄR DET JAG SER?!

#4 - - melissa:

helt underbart ju :'D

#5 - - http://mmajda.blogg.se:

Åh, skulle precis skriva ett inlägg om den jag med. Haha, men nej inte längre. Har faktiskt smakat, fast i apelsinsmak. Mmmm, god som alltid =)



SV: Vad bra då! =) Jo tack, bra här! =)

PUSS

#6 - - Fanny:

Wow, det där var ju bra! :D I min stad finns det knappast ännu, vår icabutik är inte så välsoterad.. ;)

#7 - - Helena:

Nämen de där har jag aldrig sätt :)

Måste jag ju testa :D



Hoppas att du har haft en bra dag :D



Puss !

#8 - - SARA:

Vilken trevlid överaskning! Sån Mer ska jag köpa nästa gång på ica då! :) Kram

#9 - - jenny:

taack ;D kreta var helt underbart! :D lite synd att jag inte var så där super gamla då, har inte allt för mkt minnen :/ :) men ska absolut åka dit igen ! :D



dagen har varit jätte bra :D hur har din dag varit så ?:)



puss

#10 - - moa:

jag har testat den och den är ljuuuvlig! :D

#11 - - Cajsa:

hehe ja...det gör ju över om jag vilar rösten ett tag men i alla fall! :O

#12 - - Linda:

Åh, den vill jag ha nu! xD

#13 - - Anonym:

svar:Tackar :)

#14 - - Kandii:

Sv: jodå, min dag har varit toppen. :) hur har din dag varit?

#15 - - Frida:

sv: Nej, precis, de är ju inte lika någonstans. :)



åh, vad törstig jag blev nu...

#16 - - SARA:

Ja jag blev verkligen jättebesviken på den McSalad Shaker.. tyckte inte alls den smakade gott :/ Kram

#17 - - Anonym:

tack tack =)

#18 - - LIENE:

Bra att det finns i såna förpackningar nu också:)



tack så mycket, glad att du tyckte bilderna var fina:D

#19 - - Ida Björck:

tummen upp :D



jag pluggar humanvetenskap, ska börja sista året på gymnasiet nu :)

#20 - - matilda:

sv. ja det gjorde det =)

joo det fanns dom som hade svininfluensan men ingen i vårt lag eller någon som jag kände.

#21 - - Anonym:

jaa klart man vill ha meeer:p

#22 - - Natthakan:

Sv: Jag med. :P

#23 - - Mindy:

Godmorgon..Så stor flaska det var i den meren.Ha en skön tisdag.kram

#24 - - Laila♥:

vad kul =) Vad ska du göra idag? =)

#25 - - Lisa:

Ja den har varit helt ockej! din då?<3

puss

#26 - - Erika:

sv: Ja Lipstick Jungle är skitbra :D

#27 - - rebecca:

Åh MER är gott =D



sv: Den var jätte söt (:

#28 - - JULIA:

Sv: Ja, hur segt som hellst alltså! Skulle gärna ha lov i en vecka till! .. eller två! haha.



Jag har precis börjat 9:an så jag pluggar inget speciellt tror jag inte. Haha, du själv? :)

Kramar.

#29 - - M:

måste smaka den ^^

#30 - - caroline:

svar - tack tack :)

#31 - - CHRJ:

sV: Visst var dom! =)

#32 - - Gabriella:

Åå tack så mycket :)



Kram

#33 - - Leia:

Ja, visst är den bra. =)



Är det där en ny grej de hittat på med mer?

#34 - - Anonym:

svar: tack! :D

allt bra? :)

#35 - - Carro:

hej sötnos :) Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund :)



Puss

#36 - - j:

Sv: jag har haft en bra dag!

Har du det då?

#37 - - johanna:

fin blogg du har :)

#38 - - sessan:

När det gäller kärleken så vill du absolut inte sitta i mina skor, allt är upp o ner hela tiden. Men ändå så är jag för en gångs skull så sjukt lycklig :)



<3333

#39 - - Jenny:

Det är en kanonide. Festis på tetra =)

#40 - - O T H I L I A:

jaha okej.... :(

#41 - - jenny:

Nej det har jag inte och förmodligen finns den inte ens här i stan xd Haha.Fast MER är gott :)



sv: Ja, hon är supersnygg och ser väldigt speciell ut :)

#42 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Din fråga har blivit besvarad i min blogg nu :)

#43 - - Anonym:

Hejsan, skulle bli jätteglad om du ville rösta 3 gånger på mig här: http://designbyjessica.blogg.se/category/veckansblogg.html

Jag är nr 10



Tack i förhand

#44 - - Ida:

Jag ska inte görs så mycket idag. Tappade lusten när jag insåg att det regna idag. Sj? :)

#45 - - linnea:

ahhah tack ja jag har haft en bra dag , du då?

pussis

#46 - - Jossan♥:

låter roligt :D ja jag älskar hösten med :)

kram

#47 - - Lovisa winther är mitt namn! :D:

åhhh va fin blogg :D älskar din design :P har du gjort den sj?

#48 - - SANNA:

SV: Ellerhur! :D jag vill ha alla ;)♥

Händer hos dig? :)

#49 - - Julia:

sv: Tack så jättemycket, du är För snäll med mig :')



ÅÅÅH, fanns det apelsin MER också? Måste leta efter sådana där, älska MER!



Pyss

#50 - - Frida:

Svar: Okej :) Nä, bara skola :/ Men på torsdag har jag och mina vänner tänkt se en film tillsammans hos mig. Vad händer för dig imorgon då? :D Kram.

#51 - - pelle:

COOLT!

Mer är ju lätt den godaste "festisen", som som ändå inte är en "festis" :P

#52 - - M:

Wow. Jag åker direkt till affären. Måste ha!

#53 - - Anonym:

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

Ställ gärna en fråga idag under min frågestund också så blir jag glad:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill så addar jag tillbaka:)

förlåt om jag störde dig ha en bra dag annars:)

#54 - - annii:

Gott

#55 - - Frida Hjelm:

haha vad smart och gott :D

Till top