Jordin Sparks - Battlefield



Jag är ganska oorginal när det kommer till musik.
Jag tycker om musik som alla andra tycker om. Jag vet, jag är supertrist. Här lyssnar vi inte på musik som Lars Winnerbäck, Lily Allen, Thåström, Håkan Hellström eller andra "egna" artister.
Utan här lyssnar vi på musik som resten av världen redan gör, mer "industri-musik" taaaaaaaack!

Nej men seriöst, denna låt är sjukt bra!
Har lust att springa hem och stjäla några plagg från brosan från lumpen-tiden och krigsmåla mig i ansiktet, gömma mig i buskarna och vråla "Why does love always feel like a battlefield, a battlefield, a battlefieeeeeeld"??
Någon som vill hänga på?
#1 - - simone:

Jaha haha XD okej ^^ Ja, jag äälskar bebisar ^^

#2 - - simone:

ok, idag så e jag med min bäästis ^^

#3 - - Malin-Hockeyfruga:

hihih ja med! haha industimusik..bra ord!!

puss

#4 - - Sabine - Utan dina andetag:

bra låt :D

#5 - - Jenny:

haha.. ja men jag är på =)

#6 - - Linda - det handlar om helheten!:

va skönt att du håller med mig, det verkar som att det har förändrats så mycket i folks synsett. jag menar, numera är det allt vanligare att man skaffar barn fast man inte ens har ekonomin klar! =S

#7 - - Linda - det handlar om helheten!:

hur är det med dig förresten? =D puss o kram

#8 - - marina:

Tack för din röst! Allt bra? :)

#9 - - Gabriella:

Visst är det? :D och jag älskar låten du la upp haha :)



puss

#10 - - Kandii:

Sv: jodå, min dag har varit toppen såhär långt. sj då?

#11 - - SARA:

Mamma jobbar på Honda MC med ekonomin, men jag jobbar på lagret när jag är här :) Kram

#12 - - Anonym:

svar:OK :)

#13 - - jenny:

visst var de :D i mon så börjar jag tyvärr skolan :/ sj då ?:)

#14 - - matilda:

sv. haha ja :P

det gick fint =) när börjar du?

#15 - - Anonym:

Hehe,ja att det var.. =P

#16 - - Maria:

Den där låten gillar jag också starkt! :D Har tänkt ha med den i min blogg flera gånger, men jag glömmer det alltid.

Den är jättebra att cykla till också kan jag säga, hade på den på högsta volym när jag var ute och cyklade sist. Haha. :P



sv: Ja, precis så är det ju! Har man flera alternativ går man alltid på det som är snyggast. :P

#17 - - Maado:

Haha, jag är PÅ! ;)

#18 - - jenny:

Aa, den är ganska bra :) Det är inget fel att vara som alla andra xd Haha

Till top