Grillat!



Hallå gott folk! Dålig uppdatering idag, sorry för det.
Men har jobbat och sen så har vi suttit och grillat. Vi gjorde på ett lite annorlunda vis denna gång. Eftersom jag glömde kameran får det bli en bild från google.
Just detta på bilden kallas för Yakiniku, japansk barbeque kan man nog kalla det. Och vi gjorde på samma sätt, med kött och grönsaker, mums!

Har ni testat att göra på liknande sätt?
#1 - - Leia:

Hej!



Allt bra? =)

#2 - - Mindy:

God kväll söta.Ha en skön kväll.kram

#3 - - SARA:

Taack! :D

Vi har också grillat idag :) Kram

#4 - - Sessan:

Grillat är godaaast ;) Raawwr!! <3333

Saknar dig! Mår du super duper honeeey?



Me love you!!

#5 - - ida:

inte just nu, men blir mer tävlande i höst :)

#6 - - MissCM:

sv: ja det är det verkligen! :D jag skulle också sagt så om jag var du! ;P

#7 - - NellyHaglund:

Nu blev jag sugen på att grilla! åhh va gott! :)

#8 - - Cajsa:

Hejsan tjejen! :D

Skulle du vilja vara världens ängel och rösta på mig till SOMMARENS BLOGG!? :D Jag är nr 2 och det betyder sååå mycket om du vill rösta! :D http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/2009/august/sommarbloggen.html#comment



Jag har inte varit med i någon annan röstnings-tävling denna sommar för att ni skulle slippa detta men kunde inte motstå denna tävling!



och lite small talk: Allt bra annars? :)

#9 - - Linda - ndaiL:

va gott!!

#10 - - DELILAH:

gött!

#11 - - Hilda:

Gotti ;D

#12 - - Emma:

Ja det hade vi! :)

Åh, grillat är ju så sjukt gott.

#13 - - Natalie sv ::

verkar gott :)

#14 - - MJ - fansblogg:

Mums!

#15 - - adina:

ahahha mamma gjorde det en gång.. jag var inte hemma då, men har hört historier om hur hemskt det var XD

(hon lagar faktiskt bra mat annars.. xD)

#16 - - LIENE:

sv: haha man blir lätt sugen på kladdkaka:)

och grillat med för den delen!

#17 - - Tobias - Mitt liv genom en kameralins:

Hejsan!

Hur står de till med dig idag? :D



/Tobias

#18 - - sanna:

haha ja du ; )

gott det ser ut : P



pussi

#19 - - sanna:

jag följer dig i bloglovin , kan inte du typ följa mig ? : )



puss & kram!

#20 - - Alexandra:

sv; tack så mycket! :)

jag har varit hela helgen hos mormor och morfar så jag kom hem just :) du då?

#21 - - jasmingz.blogg.se:

aufan XD

#22 - - Pamela:

sv: Du kommer gilla den :)

#23 - - jenny:

Nja, alla kompisar är bortresta så...Själv? :)

#24 - - Anonym:

sv: jag längtar som tusan, fast det kommer nog vara ganska läskigt.. jag är så otroligt rädd för hajar, kommer säkert tro att det är hajar ist ^^

#25 - - Maria:

Kul sätt att grilla på :)



svar: Tusen tack! :D Ja, jag hade en riktigt bra födelsedag. Tråkigt att den tog slut ;D

#26 - - Caroline Johansson:

hihi vsg :)

jorå den kunde varrt bättre men helt ok :)

Hur var din?

#27 - - Anonym:

okej,inte så mycket =)

#28 - - emelie:

sv: haha jaa verkligen :D



Jag är med och tävlar om veckans blogg. Du hade varit en riktig ängel ifall du röstade på mig, klicka på länken på mitt senaste inlägg och rösta, jag är nummer 4, tack i förhand =D

#29 - - celineee ♥:

Svar: nämen det var inte meningen, det var på dagis o då stod det en plint bredvid dörröppningen och precis när jag kom in genom dörren hade han hoppat så han kom på mig :s



haha :p

kramkram

#30 - - Julia:

Svar: Varsegod! :) Jag har haft en kanon helg faktiskt! :'D Hur har din varit?

Synd bara att den är slut snart!



Hon tackar! :D Kramar.

#31 - - melissa:

SV: tack så jättejättemycket du :)

#32 - - Frida:

sv: Jag ahr inte gjort någonting idag, du då?

#33 - - DILAN:

Ha en underbar söndag!



P-u-s-s.

#34 - - A:

serg ottigt ut!

#35 - - Erik Keding:

Det där såg inte alls fel ut, jag tror jag ska ta mig en tur till dig och sno åt mig lite jag också. Även om det är några timmar sent nu

#36 - - SARA:

Haha eller hur ;) Hoppas du haft en skön helg :) Kram

#37 - - Antonia C Nilsson:

hihi okeeej det kan jag fatta :D hihi cool grill^^

#38 - - Freddie:

tack .. det gick dock åt helvete... men jag är van...

#39 - - simone:

Nja, just nu så går jag fortfarande i bara skolan men jag har länge funderat på att plugga drama - film och när jag gått klart Gymnasiet så sticker jag till Usa i ett år eller två månader ;) ^^



Sj?



Kram<3

#40 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv: haha, nä inte alltid :P

#41 - - Emma:

mums grillat:) själv har jag ätit kräftor!

#42 - - Heyli:

va bra! de va så lite så, du förtjänar det :)

#43 - - Linda Q:

På det sättet har jag aldrig grillat, men det verkar ju smidigt! Grillat är aldrig fel ;D

#44 - - Elin:

sv: haha nej jag förstod det :)



jo den har varit fin, din då? :)

#45 - - myrins ~:

sv: jag har vart ute en snabbis på stranden :)

själv då?



puss ♥

#46 - - N O E S C A P E:

MMM; sånt har jag smakat! Det är grymt gott! Nu blir jag suktad! :D

sv: Ja! Tack så mycket :D

KRAM PÅ DIG!

Till top