Glamour på hög nivå!



I det senaste numret av Glamour ger Nikki Reed, Rachelle Lefevre, Ashley Greene och nykomlingen Noot Seear sina sminktips. Artikel här.

Men saknas inte någon?
Jo, Kristen Stewart sömninga (påverkade?) aniskte närvarar inte i denna artikel. Men det gör inte mig något, hon kan gå och förstöra någon annan bild.
Nu kan jag njuta av att se dessa söta ansikten! 


Hur snygg är inte Nikki på en skala 1-100? 150!


Jag bara älskar Rachelle, hur vacker är hon inte?!


Noot är ju bara för snygg! När jag blir äldre vill ja se ut som hon.


Ashley är ju vacker som få! Ser verkligen ut som en liten älva.

#1 - - NellyHaglund:

Sv: visst är den! och tack så mycket! :)

#2 - - Cajsa:

händer i kväll då? :)

#3 - - Leia:

Låter bra, det är bra här med. =)

#4 - - Julia:

är dessa hetingar från någon serie eller så? Jag skulle lätt kunna följa den bara för att den nedersta är med, hon var gryyyyymt vacker :)



sv: Tack så jättemycket <3

#5 - - Elin:

sv: ja ellerhur :)

men så bra! jag har bara jobbat.



Puss

#6 - - Freddie:

tack :)

du också höll jag på att säha a men ändrar mig till att det grillade köttet ser otroligt gott ut :)

#7 - - Linda - ndaiL:

Jag har varit hos en kompis på lite födelsedagskalas :)

#8 - - julia:

svar: hehe ja okej :)

min helg var fantastisk. spenderade den med dennis. vi har varit hos mig, varit ute och gått, kollat på film och bara haft det mys. sen har jag spelat fotbollsmatch med damerna också. hehe

gjorde du i helgen då? :)



kram

#9 - - melissa:

SV: HAAH för att man är frida.. haha nejmen, hon hade satt den på två krokar i ett provrum, och när hon skulle ta på sig sina skor satte hon sig och lutade sig med en duns på väggen där den satt och så ramlade den ner i hennes huvud. hahah som jag skrattade.

#10 - - J:

Aha, vad jobbar du med?

d blir nog att åka nånstan och bada med pojkvännen eller nått i den stilen:)

#11 - - sofia:

Nicki är verkligen för vacker, man blir lite avundsjuk på hennes utsende!

#12 - - Anonym:

Ah tack :)

#13 - - Maado:

Ja det kan man lugnt påstå men oj vad det var värt det :P

Dom är bra vackra dom där flickorna och jag håller med dig. Kristen klarar man sig utan.

#14 - - Natalie sv ::

haha tycker du ? :) Tack så mkt :)

#15 - - Caroline:

OKej vad häligt! :)

Vet inte rikgit vad som händer i veckan mer än att jag ska till några kompisar i slutet.

Hittar du på då? :)

#16 - - SARA:

Nikki Reed är så bra!! :)



Min bästa kompis låtsaspappa begick självmord =(

Kram

#17 - - rebecca:

HAHA, den där gubben är ju typ sjuk, xD

#18 - - Alexandra:

sv; ja det var verkligen kul! :)



okej(:

#19 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv: Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

#20 - - Linda Q:

Hoppas du får en bra tisdag!

#21 - - jenny:

sv: Nej håller med om att hennes klänning var lite smått...konstig.

Älskar dom där bilderna, dom är verkligen vackra allihop! :D<3

#22 - - Frida:

Ja, dom är fina tjejerna :) Tycker Ashley gör himla snygga fotograferingar.



Föresten, tack så mycket för att du röstade på mig som veckans blogg hos frida! :D Kram.

#23 - - Tobias - Mitt liv genom en kameralins:

sv. gött att höra! :D Det är bara fint här med :D



Nu finns DEL 2 av min NEW YORK RESA uppe på bloggen! Gå gärna in och läs! :D

#24 - - d e n i s e:

sv : tack så mycket! :) puss

#25 - - simone:

sv: Jaha! ;) Haha, vad heter din bebis då? :D



Tkr du inte om Kristen stewart? X) :)

#26 - - Anonym:

sv: jag älskar också liseberg, är helt galen i karuseller ^^

#27 - - Emma:

Ja det är ju de! :)

Ja har väl en rätt tråkig dag just idag. Sitter och glor bara, haha jag är lat.

#28 - - sofie:

sv; okej, vad jobbar du med? :)

ikväll blir de att ta de lugnt och sånt ;) sjdå?



puss

#29 - - jossan:

hejhej! ^^ haft en bra dag?

vilken av britney spears parfym skulle du välja, den blå eller den röda?

kram

#30 - - jossan:

haha okej :D jodå ;)

kram

#31 - - N O E S C A P E:

sv: Haha, nej usch fy! >.<

Don't like it xD

haha ;D



Hoppas du haft en riktigt fin dag,

*KRAMAR PÅ DIG SWEETIE!:)*

#32 - - Erica:

Nåt säger mig att du inte gillar Kirsten Stewart :D haha



Puss sötnos!

#33 - - Julia:

Svar: va härligt! ;D



Ja, jag har varit hos frisören (det va på tiden haha) och jag ska i veckan ta hand om min häst och nästa vecka börjar skolan.. suck

Själv då? :) Kramar!

#34 - - Maria:

Jag reagera också på att inte Kristen var med när jag såg den där bilden förra veckan. Kanske hon har fullt upp med filmande?



sv: Jag börjar skolan på torsdag, så det är nog skolförberedelser som gäller nu.

#35 - - CHRJ:

sV: Just nu är jag på landet men vi åker hem på torsdag och då ska jag bara vara hemma och umgås med alla kompisar! Själv? =)

#36 - - Emelie:

Äsch, det råder ingen nöd på mig! :) Jag klarar mig alltid! :) ^^



Idag har jag shoppat loss lite med lillsyrran, vad har du själv hittat på en ganska regnig dag som denna? ;)



Rachelle var ju hur snygg som helst :O Jisses!



Ha en fin kväll! Mys ner din gubbe nu! ;)

PUSS snygging!

#37 - - sessan:

Otroligt vackra bruds!! med mig så är det super! Jag umgås med vännerna till 100% numera, även om jag och kärleken har gjort en paus, så tillhör mitt hjärta min fästman nu och föralltid :)



<3333

#38 - - JULIA ':

Måste nog säga att Nikki ser bäst ut enligt mig :D

Till top