Flicka lilla..

Jajamensan!

Fröken Hudgens befinner sig i blåsväder.. igen..
Nya bilder på en naken Vanessa har kommit ut till allmänheten.

Olika skvaller sidor har blivit beodrade att ta bort bilderna, men inget undgår mig. Jag har sett bilder och jag kan säga såhär: dom är mer smaklösa än de första.
Jag gissar på att bilderna är tagna tillsammans med de första bilderna, bara att dessa kom ut senare.

Jag kan inte låta bli att tänka: hur många bilder tog hon på sig själv igentligen?
Hur i all världen kom dom ut i cyberspace från första början?
Nej, hennes datakunskaper tycks vara lika obefintlig som hennes skådespelar kunskaper..
 
#1 - - melissa:

SV: tack så jättemycket :)

#2 - - MISCHA:

det var de också, hihi :p

#3 - - Maria:

Hoppsan! Man tycker ju att kändisar kunde vara lite försiktiga med sånt.



svar: Okej, men det låter ju bra :)

Idag har jag varit ute och cyklat. Känns skönt att vara ute och röra på sig lite ibland.

#4 - - F A N C Y:

Svar. Ska hem till en kompis! Vad ska du göra?

#5 - - http://mmajda.blogg.se:

Ojdå! ^



SV: Ah, haha härligt! :)

Aw, tack du! (A) Vad gör du ikväll?

Puss

#6 - - SARA:

Nu saknas bara en sexvideo också från hennes sida! Suck..

Kram

#7 - - ida.:

Hej, vilken fin blogg du har!!! =)<3.

#8 - - A L E X A N D R A - fotoblogg.:

svar: det är supergott! ;)

kram

#9 - - j:

sv; tack ;D

aa, inte för jag kikar men jag har sett på vissa hemsidor. gud...

#10 - - nea:

Sv; Har varit ute på Öckerö och badat hela dagen och åkt båt :) Vad har du själv haft för dig? :)

#11 - - Anonym:

svar:Ja skit snyggt !

#12 - - Maado:

Thank you baby! :D



Ja, det känns as bra just nu vilket är lite skumt med tanke på omständigheterna. haha.

Hm, man ska vara försiktig med vad man publicerar!

#13 - - Jennica Björk:

nej usch, henne gillar jag inte

#14 - - Emma:

haha too bad för henne ;D

#15 - - sanna:

jadu ;)

#16 - - Anonym:

sv: ikväll jhar jag varit ute och ätit med familjen&släkten :) själv?



vet du om hon & zac har gjort slut förresten? ^^

#17 - - Sofie:

Aa, tycker att det är ganska dålig stil mot fansen... Kanske det inte lönar sig att skicka nakenbilder på sig själv någonstans om man är kändis och det finns typ en miljon idioter som försöker hacka sig in på, eller på annat sätt komma åt ens filer?

#18 - - Julia:

sv: Åh tack, vad snällt!! :D Jag blev ganska nöjd själv faktiskt!



Grattis till vinsten av armbandet förresten :D

#19 - - MISCHA:

kul att du uppskattar de.. :)

#20 - - pelle:

de är alltså obefintliga? ;P datakunskaperan alltså ;)

#21 - - melissa:

SV: skorna kommer från scorett :)

#22 - - Maria:

svar: Ja så är det nog. Hade han stannat kvar som Harry Potter-kändis hade han inte alls fått samma uppmärksamhet i sådana här sammanhang.

#23 - - http://mmajda.blogg.se:

SV: Visst är han, gah! ;O

Ah, trevligt! Ska snart hoppa in i duschen. Vad har du hittat på idag då?



Puss

#24 - - Cajsa:

jo det känns bra också! :)

#25 - - ida.:

Okej,

Ja, det har jag väl typ haft då :D. Själv då? =) haha.<3.

#26 - - Anonym:

bara bra!=)

#27 - - Alexandra:

sv; tack så mycket! :)

njae, inte precis som foki men ibland :)

#28 - - sofie:

sv; tack!

jaa de var bra, nu ett tag sen ;)

har du gjort idag?

#29 - - Linda - ndaiL:

Vi har haft kalas här ikväll :)

#30 - - j:

sv; haha..

planer för imorrn?

#31 - - F A N C Y:

Svar. Åh vad kul! Älskar att hålla på med naglarna!

#32 - - Anonym:

sv: inte bara hennes skådespelarkunskaper som är dåliga, hennes röst är som .... ja

#33 - - nea:

Sv; Haha,okej. Du får gärna läsa min blogg, det står om min dag och vad jag gjort ikväll ;) Kram

#34 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

var hitta du bilderna?XD

#35 - - myrins ~:

haha, förlåt men: rätt åt henne! :) har aldrig gillat henne, av nån anledning..



sv: den va superbra! :)

puss ♥

#36 - - Hilea:

hej, hoppas allt är bra med dig.

Jag har kameraångest och behöver lite hjälp att välja färg;)



vill du hjälpa mig???



kram

#37 - - maria:

jo, det är sjukt jobbigt..



härligt!:)



jag har varit med kompisar, själv då?:)

#38 - - SARA:

Tack! :D

Kram

#39 - - sanna:

ja men inte den bästa precis :S det har hänt lite hemska saker sj ? pussi!

#40 - - Pamela:

fin blogg! :)

#41 - - Mindy:

Godmorgon gumman..Hoppas att du får en skön fredag i värmen som mig.kram

#42 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

hoppas du får en bra dag

kram från mig, http://esth.blogg.se

#43 - - CHRJ:

Nu finns svaren uppe på bloggen om vilken klänning som var dyrast och billigast, kolla in om du var en av dom som hade rätt! =)

#44 - - Anonym:

svar:Ja det är jag :P hur visste du det?

#45 - - ida:

söt blogg :)

#46 - - My:

Tack så mycket :D

Hoppas du får en bra dag =)

#47 - - sofia:

Haha du är allt hård du! =)

#48 - - jossan:

härligt :) jag har precis ätit frukost för en timme sen typ ;) vad tycker du om mitt nya halsband och mitt nya nagellack? <3

kram

#49 - - jossan:

hon är så jobbig (vanessa hudgens) xO

kram

#50 - - anna:

Det kan ju ha varit någon annan som snott bilderna och lagt ut dem? jag tror inte hon lagt ut de själv faktiskt.(:

#51 - - Frida:

sv: yes, dagen har varit bra än så länge. din då?

#52 - - ada:

sv: jo det är bara bra :) ska vi följa varandra på bloglovin? vad händer idag?

#53 - - Emma:

Hej!

Jag ville bara berätta att nu finns det massa olika berättelser (sanna) från läsare runt om i Sverige som tagit tid att berätta deras erfarenheter som mobbad, som mobbare osv i min blogg. Ta gärna tid och läs igenom dom och kommentera mycket gärna vad du tycker! emmaeriica.blogg.se



Vad tycker du om idéen att jag kommer att börja skriva om mobbing?



Hoppas du förstår texten :)



Tack!

Emma

#54 - - Elin:

haha vilket bra inlägg!

Till top