Den som väntar på något..

Hallå gott folk!
Hoppas ni har haft en lika trevlig (men mindre jobb) som jag har haft i helgen?

På söndagar tar jag som bekant en välbehövlig paus från bloggen, söndag = vilodag vet ni väl? Fan, man kan ju inte stirra vid datan hela veckan!
Hur som helst var det bara att sätta igång med att jobba idag också, har jobbat mer än vad jag ska göra, men oväntade saker dyker ju upp hela tiden. Det är bara att handskas med det så gott det går.
Det vill säga att efter man har utsöndrat 15 liter svett så har man med sig en ny tröja!

Kommer ni ihåg att jag berätta att jag har ett projekt igång? Jag hoppas att inom en snar framtid kommer kunna avslöja för er vad det är jag håller på med som tar upp en massa tid & ork ifrån mig.
Era nyfikna jävlar, ha tålamod!

Ska även försöka hinna svara på era kommentarer under kvällen.
#1 - - Elin:

sv: idag har jag mest packat, ska till spanien imorgon :) durå?

#2 - - Gabriella:

Skulle du kunna rösta på mig till veckansblogg på http://emmaeriica.blogg.se/ vore jätte gulligt!

Till top