Christina Hendricks







Någon som känner till Christina Hendricks?
Hon medverkar/medverkat i flera serier som: Mad Men, Kevin Hill & Cold Case.

Var ialla fall tvungen att lägga upp dessa bilder från esquire, hur snygg är hon inte?!
#1 - - Malin-Hockeyfruga:

åh sugen ja blev nu!! :)

hon va heter ja..men känner inte alls igen henne :O

va pysslar du med ikväll?

puss

#2 - - Emma:

Jag ska börja sam/media nu :) dudå?

Eller du kanske gått klart?

#3 - - O T H I L I A:

ja, rikigt skönt faktist!:D:D

#4 - - Anna:

Det ör ganska bra, kunde vart bättre haha :)

#5 - - bella:

hahajaaa, jag vet... den var sjukt äcklig! :o

#6 - - sanna:

jag vet! ; D

#7 - - Maado:

Satan i gatan vilken kvinna du! Helt i min smak :D

#8 - - Fanny:

Nej, jag vet inte vem det är :)



SV: jag har inte hunnit göra så mkt ännu idag, ska åka till en kompis senare :)

#9 - - Rebecca Utan Räkor:

Känner inte igen henne. Men fina bilder =)

#10 - - Joakim Berg:

tja tja heter Joakim Berg och har en blogg med just nu över 3000 besökare och har en tävling denna vecka "veckans blogg" gå gärna in och kika så får du ditt namn utlänkat på min blogg om du vinner eller bli finalist. lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill så lägger jag till dig:)

#11 - - Emelie:

Tack tack tack! :* Det värmer att höra! =D



Underbart vacker kvinna det där :O :O



Ha en kanonbra kväll och kommande vecka!

PUSS snygging!

#12 - - Fanny:

Sv: nej jag har inte sett den ;) går den på tv nu eller?

#13 - - annii:

Fina bilder på henne

Till top