Cannabis i trafiken!



Jag ber om ursäkt för min torra humor..
Äh! Vem försöker jag lura?! HAHAHAHAHA, detta är humor på hög nivå för mig. Fatta att en morgon mötas av detta? Detta kunde beskådas inte alls långt ifrån där jag bor. Jag fick mig ett gott skratt ialla fall!

Cannabis slår till i Västerås igen..

#1 - - Elin:

sv: jag jobbar i kiosk på borås djurpark :)

#2 - - melissa:

SV: haha ja men det är ju så kul :D

#3 - - Julia:

Svar: Hihi, det är så undebart att gå till frisören! Det är sjukt skönt när dom borstar & tvättar och sen luktar håret hur gått som hellst! Tänk att gå dit varje dag.. hehe.



Jag har tagit hand om mina hästar, nu tänkte jag städa lite i rummet! Du själv då? :) Kramar.

#4 - - Fanny:

haha, :)



fin blogg föresten :)

#5 - - SARA:

Haha, hittade du inte det i en park en dag också?? :D Kram

#6 - - Emma:

Hahah :D

Men jag har många lata dagar. Det blir typ ...jättelatigt!

#7 - - Maado:

HAHAHA! Underbart gumman :D

#8 - - Sandra:

Jag sitter bara och fördriver lite tid vid datorn :P

#9 - - Linda - ndaiL:

haha, men de va ju kul!

#10 - - Emma:

Håller med om ditt inlägg om kirsten där nere, synd faktiskt att hon är som hon är i verkligheten..

kram!

#11 - - jasmingz.blogg.se:

tack sööötis:D

#12 - - Leia:

Jo, dagen har varit bra! =)

Hur har din varit då?



Nice skylt, :D

#13 - - Anonym:

teknik-kommunikation =)

#14 - - pelle:

HAHHAHAHAHAH! fan vad bra! ;D

#15 - - Nellyhaglund:

Sv: ja, det får man faktiskt! och tack så mycket :)

#16 - - Maria:

Haha, är det där på riktigt? Knäppt. :D



svar: Jo det är nog rätt tidigt. Men vi fick sommarlov redan den 30 maj, så jag antar att det skulle bli för långt om vi började senare. Vissa skolor här i Finland har börjat redan idag.



Haha, jag har nog rätt mycket åsikter. Nej, men jag gillar att säga vad jag tycker och tänker om saker. Det är ju roligt att diskutera åsikter med andra.



Mm, måhända är det så att hon försöker visa det lite för mycket. Men å andra sidan så behövs det ju såna som sticker ut lite ur kändisvärlden också, och väcker debatt.

#17 - - Fanny:

Sv: Jo nog har jag haft det bra idag :)



hur har du haft det idag då? :)

#18 - - Emelie - EmeliesPlace:

Hahah :P

#19 - - Cajsa:

haha, påminnelse kanske? XD "har du rökt på idag då? tja, det är grönt så innan du far till jobbet så se till att du kör förbi....din källa!" hahaha! XD



sv. ja verkligen! :)

#20 - - Anonym:

sv: hha, paint äger ju! (a)

#21 - - Anonym:

tackar:) härligt:) njae de är la sådär:/



Imon ska mormor och mamma komma och baka till mig och min syster min syster åker nämligen iväg på torsdag och ska va borta ett år!:/

#22 - - Natalie sv ::

Ska träffa en kompis :) sen på kvällen blir de pizza o se fotbollsmatch:D<3

#23 - - sanna:

hah ,ja kanske det ; P



kram!

#24 - - Anonym:

svar:Tackar =)

#25 - - Emelie:

Det var så lite så! :* Du är värd det, verkligen :D



Tack, vad söt du är! :D

Ekorre var himla finurligt ;D



Åh vad skönt! Finns inget bättre än att dryga framför datorn efter att ha jobbat ^^



Hhahahahah HUMOR!!!



Puss!

#26 - - CHRJ:

sv: tack desamma! =)

#27 - - N O E S C A P E:

sv: Naaaaw, gdu vad gulligt av dig! TACK SÖTIS :)



Förresten..! Rösta gärna på din favorit/er i mitt sneaste inlägg! :D

#28 - - Alexandra:

sv; ja det var supergott! :)

Idag ska jag jobba och kanske vara med en kompis :) du då?

#29 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)



Rösta gärna på mig här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html (A) Jag är nummer 2. Det hade varit jättesnällt! :)

#30 - - Mindy:

Önskar dig en skön onsdag..kram kram

#31 - - JasmineLinde:

Tack så mycket!



Vilken sjuk bild, haha :)

#32 - - Helena:

Sv: Ja, men eller hur, jag tror inte att hon skrattar en enda gång i filmen, i alla fall inte vad jag kommer ihåg :p

Deppiga människa !

Hon kanske borde testa ett smile i alal fall ;)



Min dag har väl varit bra :P

Ska väl ta och packa lite mer inför flytten.

Jag flyttar på lördag :D



Puss

#33 - - simone:

Aaw, så du har inte fått din bebis än!?! :D



Haha X)

#34 - - Linda Q:

Höhö! =)

#35 - - Linda Q:

Jag hitta en jätterolig bild på internet igår förresten. På Pippi, Tommy och Annika, när dom sitter och rökar på ;D Har du sett den? Haha, så kul, men ändå tragiskt på nåt vis.. Kunde inte låta bli att småle för mig själv :P Kanske får slänga upp den på bloggen om jag har tråkigt nån dag!

#36 - - Josefin | Shadyblonde:

Sv: haha tack, inte jag heller igentligen, men började att träna denna vecka :P kan jag kan du!

#37 - - jenny:

sv: Haha, ja jag håller med om det där med twilight-omslaget! :D

#38 - - sofie:

sv; va kul!

i veckan blir de att slappa och umgås med lite vänner. vad ska du göra? :)



puss

#39 - - Anonym:

Haha jaa :)

#40 - - Tobias Martinsso - Mitt liv genom en kameralins:

Nu finns DEL 4 av min NEW YORK RESA uppe på bloggen! Följ min New York Resa då vi trodde vi skulle bli mördade under taxiresan från flygplatsen och sedan får veta att vi inte har någonstans att bo! :S



Kom gärna in på min blogg och läs! :D

#41 - - Angelica:

Hejsan, förlåt att jag inte svarat, har haft blogg paus under typ hela sommaren, haha :) mår du bra?

#42 - - bella:

hej :)

vill du vara snäll och rösta på mig till veckans blogg hos http://ewesgitarrkompis.blogg.se/ ? skulle vara jättegulligt av dig :) ♥

#43 - - d e n i s e:

hihi tack så mycket! :):) pusss

#44 - - Maria:

härligt;d

allt bra idag?:)

#45 - - J:

Sv, hah jo kanske lite.

Jag tror hon "överskattar" sej själv lite. Särskilt när typ en utav dem snyggaste ( rob pattinson) är tyå kär i henne ..:P

#46 - - adina:

omg, hahahah! :D

#47 - - Julia:

Jaha (i)! Jag har sett Twilight, men den var inget för mig. Fast jag verkar vara den enda som föredrar Cedric före Edward, haha ;)

#48 - - Antonia C Nilsson:

hahhaha :P

sv; hihi okeeeej var bra tack:D<3

Till top