En bild från den gamla lägenheten.



Hey folks!
Är äntligen hemma från jobbet. Behöver jag säga att jag är så trött att jag har anställt någon att skriva detta inlägg?
HAHAHA, nejdå!
Kommer ni ihåg att jag lovad att slänga upp några bilder på vår gamla lägenhet? Tyvärr ligger dom bilderna i min laptop som i sin tur ligger begravd i garderoben. Kort sagt, jag kommer inte åt den.
Men (det finns alltid ett men) hittade jag en bild från balkongen! kan säga att vi bodde i en av "tvilling tornen" som vi kallade det.

Visst var lägenheten tuff utifrån?  

#1 - - Julia:

Var är det du jobbar? :)



sv: Tack snälla! Ja, jag kunde aldrig drömma om att det skulle gå så bra :D



Puss

#2 - - jenny:

Haha, hoppas du hittar din laptop xd Jo det var tufft :)

#3 - - simone:

Sv: Grymt bra med mig här :) Vad pysslar du med ikväll?

#4 - - Mindy:

God kväll gumman.Allt bra med dig denna osndag kväll.Här kunde det varit bättre..har så ont i min rygg så man är hemma & hoppas att det blir bättre.kram

#5 - - Gabriella:

Min har också varit helt okej :)

#6 - - matilda:

sv. tack! =)

Till top