Vi två i lekparken.

I lördags träffade jag min bästa vän.

Olle har varit en vän som jag har haft sedan blöjan, jag lovar, blöjan!
Sedan dess har vi alltiod varit riktigt bra kompisar, säg något jag inte har gjort med den bruden.

Vi har en grej. Ja en grej som man alltid gör när man träffas, vi sitter i lekparken. Japp, lekparken.
Där satt vi och snacka i säkert 2 timmar utan att vi märkte det. Så är det alltid, timmarna går läskigt snabbt när man är med dig i lekparken Olle!
Jätteskönt att täffa dig igen snuttbollen & hoppas vi ses snart igen!

Har ni en bästan vän som ni har känt riktigt länge?
#1 - - Jennie:

haha lekparken brukar jag o min bästis sitta o snacka i me :)

#2 - - jenny aka Olle:

Jag har en bästa vän =) det är du =)

#3 - - ida:

japp, min bästavän är världens bästa. :D

Till top