Nytt framträdande väntar i Moskva

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix

- Ja, det var refrängen ur vinnar låten La Voix

V
isst är schalgeryran över. Men nu är det inte långt kvar tills den 12 Maj(?), då Malena ska ställa sig på scenen med La Voix i Moskva.
(Måste påpeka att jag är osäker på datumet, någon som vet?)

Men har det slagit er varför man inte hör hennes vinnarlåt på radion?
Robert Sehlberg på Rix FM bekräftar att de inte har ”La voix” i sina spellistor, men att de ibland spelar den manuellt.
Ja, det vill säga efter förfrågningar av folket? Ska man inte spela vinnarlåten för att det är en "klassisk hate-it-or-love-it låt? Skit snack! Har svenska folket röstat så har dom, eller hur?!
Vi röstar ju inte fram hennes låt för att sen sög, utan för att den är bra.

Men visste ni även att Malena har ändrat sitt shownummer big time!
Ja, enligt aftonbladet så kommer det bli en mer "Narnia"-inspirerat framträdande. Hennes svarta klänning byts ut mot en vit.
Även alla manliga dansarna kommer ryka & enbart kvinnor kommer göra henne sällskap på scenen.

Men vad tror Malena själv om sina chanser i Moskva?
"– Jag kan fortfarande komma sist och jag kan fortfarande komma först. Jag kommer nog inte att vinna, men skulle det gå väldigt bra så skulle jag bli väldigt, väldigt glad, säger hon" till aftonbladet.
En väldigt sund inställning har hon om du frågar mig. Vad häner med oss i Sverige när vi utlovar vinst i förväg? Jo, det går ju inte såååååå bra, eller hur?
Kolla bara på hur det gick för Charlotte Perrelli, media skrek ut vinst till Sverige innan hon hann sätta sin fot i Serbien. Hon fick en botten placering & hon bryter ihop när hon kommer tillbaka till Sverige.

Det är bara att önska Malena lycka till & ge henne en spark i baken! 




#1 - - Leia:

Ska verkligen bli spännande att se hur det går för henne sedan. Hoppas verkligen att det går bra dessutom! :D



Kram

#2 - - FRIDA:

sv; Okej, vad tråkigt :/

Vad skulle du har gjort då? :)

#3 - - ida:

ja jag har haft en bra dag, men lite seg eftersom jag har haft halsfluss.

hur har din dag varit? :)

#4 - - Miss Magnusdotter:

sv: jo tack du det är fint! själv?

#5 - - ' FATMA:

Vi få hoppas att hon gör oss stolta ;)

#6 - - jannike:

a,verkligen. Min dag har varit ganska seg men det kommer det bli ändring på;) själv då?



Puss!

#7 - - anno:

sv: jo, allt är ´bara bra med mig, själv då? :)

#8 - - Josefine:

Sv; Okej :)

Jag har inte gjort så mycket. Pluggat & solat (:

Är grymt trött ;p

Kram

#9 - - H A N N A:

min dag har varit helt okej.. :)

din då?

#10 - - Daniella:

Så bra :) Jag jobbar veckan men ska försöka klämma in lite bio och mys! Och du?



Ska bli spännande med eurovison, även fast de har tappat väldigt mycket av sin gnista när det är så tråkigt hur dom andra länderna röstar..

#11 - - jossan:

tack ^^ jo det är fint! vad görs?

kram

#12 - - Nikolina:

min dag har varit helt okej, ska inte klaga faktist solen har varit här ! :D själv ?

#13 - - zummer:

haha! Tycker inte om hennes låtar XD

#14 - - Kandii:

Sv: Jo visst är det så att man vill berätta mycket men man får ju tänka sig lite för också. kanske inte så smart att berätta sin exakta adress tillexempel, då bjuder man mer eller mindre in tjuven i hemmet.



Jodå, allt är bra med mig. Har nyss kommit hem ifrån stockholm. :)

Hur é det själv?

Kram

#15 - - sessan:

haha småbesatt? Om han bodde granne med dig så skulle du vara en stalker honeey :P

#16 - - my:

Jo det ska jag, bara jag får tid så, tills dess får jag fresta över andras bakverk, hehe =)

#17 - - Anna:

Svar: Haha =)



Jadå, det duger väl :p. Själv?

#18 - - elin:

svar:jag ska plugga lite och leta efter min förbannade kamera sladd :P dudå?

#19 - - H A I D I J A K O B S S O N:

Hej hopp , fin blogg ! ^^

Haft en bra dag ?:D

#20 - - J e s i:

jag tror inte att det kommer gå bra för henne.



sv: idag skulle jag egentligen haft sång :o men hade inte det /: dudå?

#21 - - M O S A N:

Svar: okej, ser på teve, svarar på kommentarer :)



Ha en trevlig kväll!

#22 - - Your Dream Closet -,:

haha ja de är de värsta att man fäster sig vid sminkväskorna ;)

#23 - - Your Dream Closet -,:

haha ja de är de värsta att man fäster sig vid sminkväskorna ;)

#24 - - Anonym:

fick hon gå vidare? hade hon inte baitat?!

#25 - - Anonym:

fick hon gå vidare? hade hon inte baitat?!

#26 - - Anonym:

hehe okej,nej kom nyss hem från emil:) vad gördu? kram

#27 - - Jasmin - Modeblogg:

AUw tack sötnos

kram

#28 - - Sandra:

låten är faktiskt rikgit bra när man lyssnat på den några gånger.

#29 - - Rebecca:

Fyller år när det visas, den 12 maj ;)

#30 - - Jessica Limont:

Sv; guuu va gott det lät! INSANE! :) ja som är så hungrig :)

Jag ska nog försöka få min bror å hans polare att dra ut å grilla med mig ja :)

#31 - - Sophia:

Jag gillar verkligen inte Sveriges bidrag.

Norges tycker jag är jättebra, röstade själv på den. Har du hört den?

#32 - - Sofia:

Sv; Seriöst? haha, jag med! :) Eller ja, jag lyssnar en hel del på en speciellt artist från Ryssland x)

artisterna där (de manliga) är alltid så himla snygga tkr ja! :D haha

#33 - - alexandra:



tack för frågan har svarat i bloggen :)



Nej det är det väl inte :/ höhö

#34 - - Gaia:

Sv: Tyvärr är jag förkyld och har jättemycket huvudvärk men annars så är det väl bra bortsett från det. :P Allt bra med dig då?

#35 - - ävelicious:

vad snällt av dig :)

#36 - - Evelina:

Hm, får se hur det går för henne i Moskva :p

#37 - - B R O W N S U G A R:

Gick inte att kommentera Taco inlägget så jag gör det här istället :D haha, Tacopaj är sååå gott! Tack för recceptet =)

#38 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

gillade alrig den låten, tror inte det kommer gå så bra för den :/



mumma med tacopaj!! (gick inte kommentera i det inlägget :/ )

#39 - - Emma och Madelene:

Du har en jätte fin blogg.

Kolla in våran också om du vill! :)

http://livetimoskosel.blogg.se

#40 - - Cristian:

Tack för den fina komplimangen. Värmde riktigt mycket ska du veta :)



Kram.

#41 - - NINA:

spännande :)



kram

#42 - - Liene:

sv: jag rider bara då jag får gratis:D hehe, det är så dyrt annars.

kram

#43 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Vad skönt att höra!=)

Dagen har varit bra, igår grillade jag o så. O sen är det ju så himla fint väder, så man blir alldeles glad o kan nästan inte ha dåliga dagar =) Har du haft en bra dag?

Händer något skoj i helgen?=)



Pussa!

#44 - - Ida Björck:

nej exakt, stina är bra hon :)

#45 - - Cajsa:

Hejsan tjejen! det va ett tag sen! :)

allt bra med dig? :)

xx cajsa

#46 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ska bli spännande att se hur det går =)

#47 - - Leia:

Gott med tacopaj! :D



#48 - - Malin Caarne -FASHIONISTA:

åh :D

jo min dag har varit bra this far:P din då?

#49 - - SARA:

Det gick inte att kommentera inlägget över, så får göra det här istället ;) Mums med tacopaj ville jag bara säga, och ha en skön fredag! :) Kram

#50 - - Makrill:

Åhh tack! :D Vad glad jag blir!!!



Vad bra :) Min dag har också varit fin :)

Planer inför helgen? Hoppas den blir bra!



Puss hej :*

#51 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

hoppas du får en kanonbra helg :)

#52 - - SANIBO:

ja det är väl bara att hoppas...

Till top