Tom Kaulitz i trubbel med lagen

På den senaste tiden har man inte hört mycket att det tyska pojkbandet Tokio Hotel.

Men nu har Tom Kaulitz tvillingbror med Bill Kaulitz satt sig själv i skiten. Han har enligt tyska polisen raporterats ha slagit ett kvinnligt fan i ansiktet.

Den 21-åriga kvinnan och hennes fyra vänner såg Tom i sin bil vi en bensinstation, så dom gick och knackade på fönstert och frågade om dom kunde få ta en bild på honom.
Som svar vev han ner bilfönstret och kastat ut en cigarett fimp mot henne.  Då plockade hon upp fimpen och skäckte den mot bilrutan. Då rann det över för honom & han klev ur bilen och ska ha slagit henne i ansiktet.

Efter händelsen så ringde kvinnan polisen, men när polisen kom till platsen hade Tom redan försvunnit från platsen.
Resultat för detta blev (enligt henne) en blåtira & en rejäl svullnad.

Vad säger man?
Nu kommer säkert många tycka att det är synd om honom som ständigt ha massa fans efter sig osv..
Bullshit om du frågar mig!
Man ska aldrig slå någon annan, oavsett hur känd eller okänd du är. Detta är ju en del av att vara känd, att ständigt finnas i rampljuset vari sig om du vill eller ej.
Han ska kunna hantera en sådan situation mycket bätter än vad han uppges ha gjort.
Självklart blir livet jobbigt när man är medlem i en av världens största pojkband just nu, eller hur? Är det så svårt att be vänligt att han inte hade tid eller liknande? Tydligen..
Har vi en nästa Chris Brown mån tro?
Men samtidigt förstår jag inte varför kvinnan skulle släcka cigaretten på bilfönsret, men det ursäktar inte Tom för det han gjorde.
Tycker detta är riktigt tråkigt med tanke på att jag är ett fan själv av bandet. 

Men nu är det bara att vänta tills man för höra hans sida av händelsen.
Undra vad det kan vara för bra "ursäkt" han kommer att komma med? Att han såg en mygga på hennes kind kanske?





#1 - - Jessica Limont:

Svar; nej det blev det inte, tyvärr.. men hoppas på grillning imorgon! :)

Haha, du måste kolla in videon på mig, så jävla borta! :D haha!

#2 - - louise:

sv; bara ta det lungt och njuta av lite ledighet ;) . Vad ska du hitta på i helgen?

#3 - - my:

haha, jo, men de är nästan för fina, så att man inte vill äta upp dem =)

#4 - - zummer:

svar:tack,aa det har jag.dd?

#5 - - Indra:

Du har helt rätt! Att vara känd innebär ett visst ansvar! Och även om man inte e känd så ska man inte slå någon! Fin blogg du! Bra idé med artiklar!

#6 - - jesi:

ellerhur, en nästa chris brown? ha ^^

#7 - - felicia:

hehe okej ^^ ja det är ju riktigt snyggt :)

#8 - - Anonym:

Härligt =)

#9 - - Jannike:

jag tyckte du var söt i dina fräknar! Jag har inga planer ikväll, men imorgon blir det grillning med vänner. Själv då?

#10 - - malinmikaela:

Tack :) a, sj?



Kram

#11 - - Malin Caarne -FASHIONISTA:

fick faktiskt en sådan idag^^

har ingen aning om den kommer försvinna,men det finns bara ett antal exempel ute!

#12 - - FRIDA:

sv; Härligt!

Jo, det är bra med mig med :)

puss

#13 - - jäzzminnää:

men neej, han kan inte ha slagit ett fan ju - tror inte han skulle göra ngt sånt :O

#14 - - Leia:

Jaså? Jag kunde det sisådär :P

Fast det var svårt ju längre man kom. :S

Hehe.





Kramar

#15 - - sara:

tack. har du designat din blogg själv? :)



kram

#16 - - Your Dream Closet -,:

tack så mycket tjejen :) koftan har jag för mig inte var så dyr, 200kr kanske? Köpte dne för några veckor sen bara.

#17 - - Gaia:

SV: Jag har kollat på Talang 2009 =)

#18 - - Frida:

Hej

Fin blogg.

Läs & kommentera min blogg (:

Ha en bra kväll, puss.



http://fridds.blogg.se

http://fridds.blogg.se

#19 - - Cajsa:

tack tjejen!

jag skulle ha sätt på film med familjen men bara för att pappa inte gillade den fick jag inte se klart på den.. :( så nu är jag fast vid bloggen och youtube resten av kvällen.

#20 - - Anonym:

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :) du kanske kan kolla in den,du kanske gillar den?:)

#21 - - Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?:

sv; kul att du är med :D

#22 - - henrik pontån:

är du sponsrad av antipiratbyrån eller?

#23 - - SARA:

Jaa, det är alltid kul när det går bra på träningen! :D

Ha en underbar helg! Kram

#24 - - Rita ♥:

hej!

va längesen man var inne på din blogg :) du kanske kommer ihåg min blogg, ritas.blogg.se? det gör du nog ^^

intressant att du skrev om den nyheten och jag håller med dig, bara för att man är känd kan man inte agera hur som helst!

har börjat prenumerera på dig på bloglovin, gör det gärna med mig med :D

kram, trevlig helg på dig!

#25 - - Bea:

Hoppas du haft en härlig dag :)

Till top