Watchmen

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."

Ja, igår var vi på bio och kollade på Watchmen. En film jag har velat se ett tag nu & jag blev inte besviken.
Jag tyckte att filmen var ganska så bra faktiskt. Men jag måste väl erkänna att det blev lite jobbigt att se alla dessa nakna män, jag menar, det är ju knappast något man ser i Hollywood nu för tiden.
Men tyckte om skådespelarna tillsammans & effekterna.

Den får 3/5 av mig! 

Kan rekomendera den här filmen om man gillar filmatiseringar av serietidingar och liknande. Annars kan det kanske vara lite för mycket med dessa dräkter & "ninja"-slagsmål.
#1 - - H A I D I J A K O B S S O N:

Vad ska du göra under påsklovet då ? :) Happy easter i förskott :D

#2 - - Allt Om The Hills.:

Om du går kollar under kattegorier, och klickar din in på den andra frågestunden så får du svar på din fråga :)

#3 - - Fia:

Spelet dem gjort till PS3 är nice ;>

SV: Med mig är det bara bra :> hoppas att det är det med dig också, och att du får en mysig påsk!

#4 - - Malin Caarne -FASHIONISTA:

mumms <3<3

Till top