Vid det här laget står dom väl & slår in hennes fönster...

Ja, nu var det ett tag sedan. De här med kändisskvaller, det är ju ganska så underhållande, faktiskt.

Läste en ganska så rolig, eller kalla det vad ni vill, men jag tyckte det var ganska skoj.
The Hills (eller The City?) Whitney Port uttalade sig om vad hon tyckte om Twilight. Hennes svar var: "I haven't read the books, but I saw the movie… I thought the movie was really bad."

Även om att hon dissade filmen så passade hon på att berätta att hon tyckte Robert Pattinson (direkt översatt) såg bra ut och stilig. 
Tro inte att hon glömde bort Krisetn Stewart, detta hade Whitney att säga om henne: "She's OK. She seems so serious, like she's so one-dimensional. I think [Stewart and Pattinson] have good chemistry … I just didn't think the acting was so good."
Aouch!

Det skulle inte förvånna mig om dets tog några hysteriska Twilight-fans står & slår in Whitneys fönster just nu för denna "förolämpning"?

Men jag måste nog erkänna att jag kan hålla med Whitney på en sak. Att Kristen verkar enkelriktad & allvarlig, det kan väl ingen ha missat?
Sen om hon vill se sig själv som seriös skådespelerska, okej. Men nu har hon ju ändå gett sig in i NÖJEsbranschen & inte minst, spelar i huvudrollen i Twiligh-filmerna, tidernas största ungdomsfilm. Då får man väl lov att bjuda lite på sig själv, eller?

Nej, detta har jag att säga om Kristen Stewart förtillfället: Håll i hatten gott folk, en diva är på upptåg!
#1 - - Dress Like a Princess:

åh tack jag gillar också ringen väldigt mycket :)

#2 - - paulina:

ja jag får ju hoppas ! IDag pluggade jag svenska, det är helt sjukt att svenskan är det som vi har mest av och jag går ändå handel ;o

Vad gick du för ngt? (:

#3 - - SARA:

Jag tycker bara Kristen är lugn och cool, inte seriös :)

#4 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; härligt :)

försov mig, så jag fördriver tiden xD

allt väl denna morgon?

#5 - - Sandra:

Ojdå där fick dom sig en ganska rejäl sågning.



Puss

#6 - - Olessia:

haha nice

#7 - - jossan:

ja :) har du? ^^ godmorgon ;)

kram

#8 - - Linda:

Gomorron!!

Hoppas du får en solig torsdag :D

#9 - - emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!:

Nej, not really :-)

Idag ska jag vara med min mamma och min älskade, älskade lillebror hela dagen och imorgon vet jag inte riktigt :-) Själv?

#10 - - Jonna:

Tack sötast!

#11 - - joss:

varför är man med i en film om man tycker att den är dålig? :O

#12 - - Sara:

- Helt okej ;)

#13 - - Egzona:

Tack så mycket! :D Följer din med!



Jaa, det har jag. :) du då?

Hugs

#14 - - Nikki:

sv: ja eller hur! älskar färg! <3

#15 - - Jenny:

Känns pinsamt men ja har aldrig läst eller sett twiglight! :( Men borde nog har bara hört bra saker om de !



Ja det blir nog kul får vi hoppas!

Hoppas du har en bra dag & solen skiner på dig !

#16 - - Leonita:

Håller med!

Till top