Härligt blått

Här i Västerås har vi verkligen kanon väder verkligen!

Fast denna bild är tagen i lördags när jag traska upp till lekparken. Visst har himlen en härlig blå färg?
Eftersom jag är ledig nu resten av veckan så har jag packat ner lite saker i lådorna & lagat Tonys byxor. Börjar få kläm på de här med att sy. Om ändå min sylärare kunde se mig, haha!

Kan ni försrå att klockan är snart sju & det är såhär ljust ute? Härlligt! Jag är riktigt glad idag.

Hur har eran dag varit idag sötnosar?
#1 - - Ida Björck:

och jag hoppas att du når dina mål :)



min dag har varit helt underbar, hah jag älskar att våren äntligen har kommit :)

#2 - - caroline:

nja, sådär! Inte gjort så mycket. Dudå? :)

#3 - - Helena:

Men visst är det väl härligt att våren börjar komma :D

Min dag har varit bra :)

Din då ?



Puss

#4 - - Olessia:

är det match mellan Ryssland och Sverige så är det så att Ryssland vinner lätt :D ingen rysare då ju

#5 - - Mindy:

God kväll.Så skoj att du röstade på mig :) Min dag har varit en skön dag..fast man har jobbar..skönt att vara hemma nu & slappa ..kram

#6 - - Sophia:

Min dag har varit härlig =)



Ha en fin kväll!

#7 - - Carro:

svar:aha, nej det har jag faktist inte. Men borde kanske göra ;)?

#8 - - Amelie:

sv: Det gör det inte :/ första perioden är slut och det står 1-0 til hv71 :(

#9 - - LINDEROTH:

Jo du skrev "dom pengarna ska också skattas, right?" haha men skit i det nu. Vi missförstår säkert varandra.



Jag mår bra :D durå?

#10 - - ♥ Evelina H:

Ja det är verkligen underbart med vår! Visst blir man glad?

#11 - - Amanda:

sv: han bodde hos oss ett tag! men sen efter vintern vet jag inte. det är inte så lätt att hålla rätt på en igelkott.

hoppas att han levde lycklig i alla sina dagar då det inte fanns barn som gjorde han illa längre:)

#12 - - BAMBI - Hjälp mig välja vilken färg mina naglar ska ha ^^:

Åh vad skönt med blått! Här har det nästan bara varit grått.

#13 - - Ida:

Jag hamna på din blogg av en slump. Och jag måste säga att jag älskar din hårfärg på profilbilden! Synd att en prick som jag inte passar i rött. :(

#14 - - Annika:

sv:tack:)

jadå haft en jätte bra dag!



skönt för dig med lite ledigt antar jag:)



kram kram

#15 - - Rosita:

Lät underbart med fint väder.. :)

#16 - - emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!:

Visst är den? Jag kommer att älska den i sommar!

Ja, en alldeles underbar dag faktiskt. Du också eller? kram

#17 - - Emelie -EmeliesPlace:

det är verkligen jättefint väder nu för tiden :D

#18 - - Sandra:

Så ljust? Åh så mysigt!



Puss

#19 - - My:

Jo jag har haft en bra dag, lite seg kanske =)



Sj, gjort något skoj? :D

#20 - - linnèa:

Hihi tack:D Hur mår du då?

#21 - - ♥ F O U M O S E ♥:

sv: ÅH tack så mycket! :)

Följ mig gärna via bloglovin?

Haft en bra dag, men ganska tråkig :P sj?

Kram! ♥

#22 - - EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..:

Åh tack så mycket sötis ! :)



/ En tjej i storstan

#23 - - Nikki:

sv: ja jag fattar inte att folk måste hålla på sånt hela tiden!

vad gör du då? <3

#24 - - Leia:

Ja, det var verkligen supergott! :D



Dagen har varit bra, hur har din varit?

kram

#25 - - Vanadesse.:

panduro eunderbart! man kan gå runt i timmar o titta på allt o risken e att man blir utfattig ^^ så mkt roliga saker men de kostar som fan.

#26 - - Amanda:

Älskar att våren börjar komma, komemr att älska sommaren ännu mer..haha:D

Till top