Stina-Lee gör det igen!

Hej allihopa!

Vad kan jag säga? Bloggtorkan har blivit ett faktum. Eller, det är nog att jag genomlider en tillfällig skrivkramp.

Men kommer ni ihåg mitt inlägg om, där jag skrev vad man lämnar ut i bloggen osv?
Ni som är nya här, Välkommna! Ni som kanske har missat mitt inlägg om detta klicka då bara här.
Det kan ni andra som känner er gamla & glömska kan ju också klicka för att friska upp minnet. Hehe.

Jag skulle även vilja lägga till det som Stina-Lee tar upp. Hon tar upp konsekvenserna med att lägga upp bilder på saker som man inskaffat. Som t.ex. Den svindyra märkesväskan eller de skitdyra skorna som man köpt där.. Ja, ni fattar poängen (Tyvärr har även jag stigit på den niten). Jag tycker att det är väldigt viktigt att ni som inte är medvetna om detta, jag uppmannar er, läs hennes inlägg!
Man får sig en stor tankeställare.

Där har vi en brud som har båda benen på jorden!
#1 - - M O S A N:

Svar: hihi okej! :D



Jodå det är det, sj? :D

#2 - - B E A ♥:

Jätte fin blogg hörrudu (:

Haft en bra dag , det hoppas jag (:

Kraamis <3

#3 - - alexandra:







ja men tyvärr har jag halkat ner till 3:e nu haha :)



#4 - - Heyli:

hehe absolut ;)



jag tänker ofta på vad som kan hända just för att jag bloggar, tänker därför väldigt noga innan jag skriver nåt. även om det kan slinka ut ett och annat opassade inlägg ibland, men det är ju så svårt man vill ju berätta så mycket!

#5 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Ha en underbar kväll!

vad tycker du föresten om min design? :D



SVAR: Det blir först en liten grejs i Luleå, sen en slutadison sen final i skansen :D

#6 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Ha en underbar kväll!

vad tycker du föresten om min design? :D

#7 - - Your Dream Closet -,:

haha ja ajg håller med dig, att man ska behöva smeta in sig i sperma för att få len hy ;)

#8 - - FRIDA:

sv; Skolan och pojkvännen, vad ska du göra? =)

puss

#9 - - louise:

sv; skolan som vanligt. Försov mig buhuu haha. Vad spännande med arbetsintervju! Vad har du hittat på idag då? (:

#10 - - Mariah " nimah":

,jag har läst hennes inlägg,och visst fick man sig en tankeställare.

#11 - - Kandii:

tyvärr är det nog inte många som tänker på konsekvenserna av bloggandet. många tror att det inte finns några. men visst är en blogg ett bra sätt att nå ut till andra människor också, det finns trots allt för och nackdelar med allt.

#12 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Men heej!

Det var verkligen inte igår du!=)

Här är det finfint just nu iallafall, hehe=) Hur är det med dig, är allt bra?=)



Puss, puss!

#13 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

usch så scary!! man tänker aldrig så långt ju!!

#14 - - Nikolina:

hon är grym!

#15 - - j e s i:

:) Allt är bra med mig, hur är det själv?



väldigt bra att stina-lee tog upp det. Nu sa jag tänka efter mer!

#16 - - jenny:

visst är det så!

din blogg är hur fin som helst ju, har du gjort den själv? :D

#17 - - Ronja:

sv: Ja då de har jag haft, du med?:)

#18 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; det gäller att hålla sej sysselsatt så tänker man inte sån mkt på gottigheter...sen måste man ha enkla nyttiga snacks till hands, typ som nötter, frukt eller mörk choklad, ifall det skulle krisa :)

#19 - - chanelle:

sv: okejj, jag gör typ inget :p

#20 - - emma härnqvist/perfektion:

ja herregud. du skulle bara veta vad en flicka blev avis för att jag fick en gucciväska i födelsedagspresent av min pojkvän. hon påstod att den va fake för ingen kunde ge någon så dyra presenter. till slut sa jag typ "så länge du inte har någon aning om hur våran ekonomiska situation ser ut har du inget att säga" sen hörde jag inget mer, tills häromdagen då hon berömde nåt i min blogg. och hade tydigen glömt dispyten. då skrev jag "nej inte du.." vet du vad jag fick för svar? "SV: om vi ska vara sånna så, ohyes miss gucci fake.

Btw. Skulle aldrig kunnat ro du är 21, du ser ut som nyss fyllda 16. Grattis ;)"

Man slutar aldrig att förvånas helt enkelt.. Helt otroligt. Läste lite på hennes blogg och kunde ganska snabbt se att hon var en riktig wannabe som trodde hon skulle bli nya blondinbella, med typ tio besökare om dagen.



Oj så långt de blev. med mig är de bra iallafall. puss

#21 - - Josefine:

Sv; Visst är den, skit snygg :D



Ja, det har jag absolut :)

Hur har din dag varit? ;D

KraM

#22 - - anno:

stinalee är en söt tjej :)

#23 - - linnea:

jaha okej jag förstår :)

Jag har varit med min kompis när hon klippte sig idag och sen åt vi sushi tillsammans ! Super mysogt

#24 - - Amanda:

sv: tack så mycket :) jaa det är min moppe (:

#25 - - Elvis&Mattarna:

Tackar tackar/ Elvis



Ha de bra Kram

#26 - - FRIDA:

sv; Okej :D

Jo, allt är bra med mig. Själv? :)

Puss

#27 - - Laura:

Svar: jaa visst var dom haha :)



Min dag har varit rikigt bra tack!

Puss

#28 - - Alexandra:

sv: skola skola och plugg plugg. Själv?

#29 - - rockabilly babe:

Okej :D

Japp, det e bara bra. lite trött bara. Sjdå?

#30 - - sessan:

Jag tror inte folk gör inbrott för det, men de kanske provoceras..



Skönt att höra, jag mår jätte bra bortsett från att jag har så många infektioner i kroppen och ständigt är sjuk :(



saknar dig!!

#31 - - elin:

svar:Nej dom var jätte goda :) jo jag har väl haft en okej dag till kvällen kom. dudå? :)

#32 - - Miss Magnusdotter:

håller med! :)

#33 - - Jasmin - Modeblogg:

jag mår skitbra:D

#34 - - evelina:

svar: ja, den är värd det, så det tycker jag du ska göra :)

#35 - - Jessica Limont:

Sv, härligt å höra! :)

Jadu, jag räknar dagarna till studenten ;) annars jobbar jag och tränar :) umgås med vänner och lever livet :D

har frågestund tills imorgonkväll, ställ gärna en fråga gumman! :)

#36 - - Matina K:

Läs allt om blondinbellas otrohetsskandal på www.celebritygossip.se, skriv gärna en kommentar om vad du tycker om sidan generellt. Tack

#37 - - Ida Björck:

jag gillar verkligen stina, hon är så otroligt jordnära och mer "mänsklig" än vad de flesta bloggare är



kram

#38 - - Amanda:

sv:tack så jättejättemycket(:

Till top