Spoliers varning!

Rykande heta rykten har nått min ögonhinna!

Det sägs att Channing Tatum är tilltänkt roll som Riley inför den tredje filmen Eclipse.
Wohoo! Han skulle vara skitsnygg som vampyr, ja ialla fall om jag får drömma..

During a new interview, Rosenberg said “There’s a very big battle at the end with Riley, and I think Channing would do that so well. There are some complexities to that character. He really is tragic. He’s a puppet for [vampire] Victoria. So he has to break your heart a little bit at the end when he realizes that she doesn’t want him. Channing could do that beautifully.”

Ni som läst boken, vad tror ni?
Skulle han vara en bra Riley?
#1 - - Heyli:

fasen va roligt, de där måste man ju kolla upp! men måste man hålla i nåt sånt där party som många gör, typ aloevera eller tupperware eller nåt sånt eller ger man bara ut proverna till kompisar?

#2 - - Heyli:

låter ju skitenkelt, och jättebra med gratisgrejer ju ;) måste man redovisa sen på nåt sätt att man delat ut prover och så då eller? ursäkta alla mina frågor men de låter ju så intressant :p

#3 - - Anonym:

tack :D

#4 - - Rebecca:

Hejsan! :D

allt bra? :)

Kram :)

#5 - - Alexandra:

sv: hejsan :) jaa tog ett uppeåll med bloggen i nåra veckor:P



allt är fint med mig:) sj då vännen?



puss

#6 - - Jag och fotbollsspelarn:

Ja, sanningsbaserade böcker är bäst :) då kan man verkligen bygga upp det på riktigt i huvudet :)

Puss

#7 - - Mindy:

Godmorgon..Hoppas att du har vaknat till en solig & skön onsdag.kram

#8 - - Makrill:

Ja det är sjukt skönt med egen bil :)



Javisst är han söt :D :D Slipsen gör ju en del den också ;)



Ha en fin dag i det vackra vädret!

Kram

#9 - - JESPER:

Hejhej fin blogg. Vad händer idag då?

#10 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

har inte läst boken men älskar hans insats i step up-filmen!!

#11 - - Jonna:

ja visst är den snygg :)

Hur är de idag? =) Här bara bra! solen skiner och jag mår toppen :)

#12 - - Leia:

Hej hej!



Ha en fin dag =)

Kramar

#13 - - Daniel:

huh.. HOT!



Sku passa perfekt!!

#14 - - carro:

Hej :) Allt bra :)?

#15 - - Jennie:

Kul om han är med :)

#16 - - Olessia:

nice

#17 - - Heyli:

okej, fan, det där måste jag prova på! ska kolla in den sidan lite senare :)

#18 - - Cajsa:

hehe vivst äre? XD

#19 - - J:

åå! mn kan ju hoppas ;P

#20 - - Maria:

Har läst igenom en hel del inlägg på din blogg nu och kommit fram till att jag gillar den. Du har smarta åsikter! :) Räkna med en ny läsare!



Channing Tatum skulle passa bra som Riley, även om jag nog hade föreställt mig Riley lite annorlunda. Men det är ju alltid så där i filmer som är baserade på böcker att man föreställt sig karaktärerna helt annorlunda än vad skådespelarna ser ut.

Till top