Påskliljorna står i blom.

Påskliljorna blommar för fulla muggar just nu.

Nu är påsken här. Har väldigt många härliga minnen från påsken. I vår släkt brukar vi samlas på morgonen & gilla och äta påskfrukost tillsammans. Efter ett par timmar brukar vi få leta ägg. Javisst, äggen är noga gömda av våra farbröder & fastrar. Sedan brukar vi spendera hela dagen tillsammans.

Ja, vad ska man säga, härliga minnen.
Har ni några roliga barndomsminnen som ni brukade göra när ni var små?

Idag ska vi ialla fall grilla. Köpte kött & paprika (nej, jag är ingen fan av tomat eller lök, ja, vad man nu brukar ha på sitt grillspett), hoppas bara att vi får igång vår lilla engångsgrill för detta. Jag kan ju lätt säga att vädret just nu tillåter grillning.

Lite senare kommer del 3 av min lilla miniserie.
Först ska jag svarar på era kommentarer.
#1 - - Nikki:

sv: ja den var jätte bra faktiks. Det handlade om att en tjej skulle vara barnvakt åt en familj som hade en son och den sonen var djävulens son. men tjejen visste inte nånting men till sisst....



vad gör du då? <3

#2 - - jazzy:

Sv: Jag instämmer. Kan inte förstå hur en korsfästelse per år (eller nåt) kan göra någon nytta.



Ha en underbar dag!

#3 - - Mindy:

Glad påsk gumman..Det är så vackert med påskliljor :) kram

#4 - - L I S A:

Åh, vad kul! Jag ska göra lite av varje...

#5 - - Anonym:

Då ska ja bara ta det lugnt (=)

sj då?

kram

#6 - - Sophia:

Åh, jag vill också grilla. Men vädret är inte så toppen idag =(



#7 - - M O S A N:

Ha en underbar helg, glad påsk! :) <3

#8 - - hollywood diamond:

Visst är dom snygga!

#9 - - Josie:

Tack! :)



Jadå, helt okej. Själv då?



Missa inte tävlingen som kommer upp i bloggen snart! :)

#10 - - jossan:

vad mysigt :) jo det är bra här ;) själv? ha en fin dag <3

kram

#11 - - Emelie -EmeliesPlace:

mysig påsk du brukar ha :)

#12 - - Rosita:

Sv: Idag har jag varit ute på en fotorunda och sen bara slöat, hehe.



Gott med grillat! :)

#13 - - Emelie -EmeliesPlace:

svar: tack för din röst på Veckans blogg :) <3

Glad påsk!

#14 - - emma - en modeblogg! ♥:

tack så mycket, vad snäll du är :-)

#15 - - Sabine - Ab imo pectore:

fina blommor :)

#16 - - Erika:

Glad påsk =)

#17 - - louise:

sv; jadå, allt är bra med mig (:. Självans?

#18 - - Elena:

Sv. hehe tack, det är superfins väder här och supervarmt =D

#19 - - Gaia:

Vilka fina påskliljor =) ALlt bra med dig? =)

#20 - - celine:

Fin bild!

Till top