Påskdagen.

Hej på er!
Tyvärr har det varit dåligt med uppdateringar idag. Har ju varit ute extra mycket idag, jag menar, vilket väder vi har!
Rastlösheten har ju slagit gro på mig just nu också. Tänkte visa lite skisser jag gjorde för några veckor sedan. Vad tycks?

Vad jag älskar med tiden, det är nog vad tiden kan göra med en människa. Inte bara att man växer, bli gråhårig eller får rykor, ni vet, allt de där ytliga.
Utan vad som händer inom en. Jag har förändrats jättemycket, ialla fall känns det som de. Nya intressen, ny attityd mot saker och ting. Ny värderingar kommer upp inom en.
Idag var en sådan dag då man märkte att tiden oftast gör människor till det bättre.

Värst vad jag mal på, men jag hoppas ni förstår vad jag menar.
Har eran söndag varit bra idag?  
#1 - - ' FATMA:

va duktig du är på att rita :)

#2 - - Heyli:

va härligt :) och duktig du är på att rita!

#3 - - Cristian:

Verkligen! :)



Ja, min dag har varit helt ok. Rätt seg - men det är okej att vara seg på Söndagar. Speciellt om man kom hem vid 5 inatt. Haha :)



#4 - - Evelina:

Ja, min söndag har varit bra :D

#5 - - Nathalie.:

Tihi ja han blev verkligen söt på dem! :)

Har haft en jättehärlig dag i solen! Hoppas du haft detsamma!



#6 - - Leia:

Ja! Tack! Gjorde om den när jag fick nytt besöksrekord. =)





Så fint du ritar. =)

Kramar

#7 - - B R O W N S U G A R:

Sv: Jag har haft en jätte skön slapp dag :) hihi din då?

#8 - - Ida Björck:

fina skisser :)



min dag har varit bra, din då? :) kram

#9 - - chanelle:

sv: jag ser lite på tv ;P

i vilket program gör du din header m.m.? ;p

#10 - - ANGELICA:

sv: hahahah tack du x)

#11 - - Louise:

jadå :)

typ chillat, och pluggat -.-

själv? :) <3

#12 - - vesna:

coola bilder =)

#13 - - Mindy:

God kväll gumman.Min helg har varit en skön helg med nära & kära & underbart väder..Hoppas att du får en mysig kväll.kram kram

#14 - - Anonym:

gillar? älskar :D

#15 - - louise:

sv; jodå, det har jag. Soligt och fint väder ju! sj? (:

#16 - - Jasmin - modeblogg:

Auw tack! :D

Ja det har jag:) sj?

#17 - - Sandra:

Finfin bild :)



Puss

#18 - - Nikolina:

jag har också bara slappat annars, men nu blir det fest :D göra ikväll da?

#19 - - martina:

har varit i kyrkan & ute i friska luften själv?:)

kram

#20 - - Olivia:

Sv: Vi ska åka till Rimini i Italien i sommar!:D

#21 - - Nicole:

Jag som inte ens kan måla en steckgubbe. suck. Du kunde däremot. Kram

#22 - - Sofia:

vad bra du är på att rita händer! ;O

Till top