Nyfunnen respekt till fotografer!

Ja  hör och häpna!

Det är med nyfunnen respekt jag har för er kameraklickande människor där ute.
Fasen, vem hade annat hur svårt det är med att kunna ta sånna, lite-snyggare-bilder, ja ni vet.
Men dra mig baklänges vad svårt det är, eller så är det inte jag som har de intresset eller kreativiteten för att just fota i dessa oändligt olika vinklar.

Försökte ta en bild på mitt fina, armband som köptes i Portugal. Nej, det är inget vädefullt med den för 5 öre, men den är ju fin!
Detta är mitt bästa resultat efter att ha placerat den på en rad högst konstiga ställen: lampskärmen, vasen & hunden (ja, jag försökte få min hund att agera modell, men det gick inget vidare..).

Sedan slog det mig, hur jobbigt måst det inte vara att arbeta som fotograf med ett gäng jobbiga ungar? Ni vet, skolofotograf.
Ungar som gör raka motsatsen till vad fotogarfen säger. En typisk bild kan bli på detta sätt, bästa kompisarna men händer överallt, spelar ingen roll vart utan så dom är på varandra. En annan hitta något väldigt intressant på taket eller på väggen. En annan kanske skelar, ja ni förstår vart jag vill komma.

Så det är med vördnad jag säger detta.. Respekt åt fotogaferna!
#1 - - Veronica:

Sv: Ja, jag har haft en super bra dag. Du då? (:

#2 - - Fredrika:

sv;TV400 :)

#3 - - Sofia:

så himla snyggt! :D

#4 - - ävelicious:

vad bra ! jo min måndag var också fin :)



#5 - - jossan:

okej :D åå vilket fint armband ^^ jag är kär i den!! synd att den inte finns i sverige :(

kram

#6 - - Makrill:

Haha nee du :D Det är inte lätt! Men man lär sig ju mer man testar sig fram :)

#7 - - Foki:

gud jag vill ha denna armband!!! i love it :)



// Ha det bra! ^^

#8 - - Heyli:

hihi tack sötis :)



håller med om att det är skitsvårt att få till bra bilder, men jag tycker du lyckades bra iaf :) kram!

#9 - - evelina:

Sv: okej där ser man. Idag har ja rensat lite kläder,klippt håret och färgat utväxten:D

kram

#10 - - Anonym:

okej va bra:) ikväll ska jag och älsklingen mysa jag ska se DH:) Ska du också det? kram

#11 - - mia:

Det var väl inge fel med den bilden =) kanon fint armband!!



Åhh va kul att jobba i en second hand butik, själv jobbar jag i ett kök på ett äldreboende..



va hittar du på ikväll då? Kram

#12 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ja precis!



intressant inlägg även detta

#13 - - B R O W N S U G A R:

Vackert armband :) håller med dig, det är svårt o ta fina bilder =/

#14 - - Malin:

sv: Ja, det är ju frågan om doften. Dior har ju väldgt tunga dofter och vad jag hört så är denna lite tyngre också. Det beror ju helt på vad man gillar

#15 - - Nikki:

sv: ja eller hur, de var riktig coola! <3

#16 - - meltem:

Tja!

Allt bra? :)

#17 - - felicia:

hoppas du haft en bra dag :)

#18 - - Malin:

oj tack så mycket :)



Nej det är inte enkelt att fotografera. :)

#19 - - pelle:

Du ska veta att din bild får högsta betyg av mig. Det är klurigt att fota krimskrams! Så bravo!

#20 - - Anonym:

ja det var sorligt haha!

#21 - - Hannah Hale:

Sv: ingen fara haha. jag tyckte också det var en riktigt dum fråga! varför skulle jag skicka en bild på mig hahaha

#22 - - Anonym:

sv jaa usch ja! vem tycker om dom? och vad är dom bra till? ingenting! låt oss utrota dhävulskapen! mohahaha

#23 - - emma:

fint kort och armbandet var också fint :D

hur mår du

kram

#24 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

ah det finns många duktiga!!



sv; tusen tack för att du svarade på frågorna sötis <3

#25 - - Mika:

Ett tips när man har kompaktkamera är att fotografera ex vis smycken i dagsljus. Oftast är det blixten som förstör hela bilden....

#26 - - emma:

sv: bra att de är bra :D

jodå, det är bra :D

kram

#27 - - sabina:

vilket fint armband !

Till top