Körkort!

Dagen till ära har varit helt okej, ska snart göra mig iordning för att sticka iväg, närvös!
Vill även passa på att säga GRATTIS till min lillasyster som tog körkortet idag! Hur proffsig får man inte vara? Hon fyllde 18 för lite mer än en månad sedan & idag har hon körkortet i handen! Gud vad jag är glad för hennes skull!


Vem mer än jag som vill ha körkort, räcker upp en hand!

#1 - - Vanadesse.:

idag har jag inget planerat! får se helt enkelt :) vad ska du göradå?



va dktigt av din syster! jag tog mitt närjag var 22 haha ^^ övningskör du eller du byr dig inteom d?



puss

#2 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



räcker upp hand

#3 - - Sophia:

Jag!

Har fortfarande inte lärt mig att köra bil. Kört bil bara en gång,,haha!

#4 - - joss:

grattis till henne! jag vill också :D

#5 - - jennifer:

sv: ja visst är den!

har du för dig idag då?



http://jennifermolin.blogg.se

#6 - - h a n n a m e d i n:

räcker upp en hand

haha är bara 16 så blir lite längre jag får vänta haha..

#7 - - Elena:

SV; hehe tacktack :D

#8 - - Evelina:

Jag har redan körkort :D

#9 - - Andreas:

Trevligt! :)



Hoppas du får en riktigt bra Onsdag nu och en fortsatt grym kväll. Ha det bäst. :)



PS. Vill du lägga till mig på blogg koll så gör jag mer en gärna detsamma med dig, säg bara till :)

#10 - - Amanda:

sv: mitt lov började idag! jag vet inte varför alla andras började tidigare. men om man bor i jämtland så kanske det är så:)

#11 - - Carolina:

tack så mycket :)<3

#12 - - Carro:

svar:yes, säg till om du länkar min tävling+bild, då du har större chans att vinna :D

#13 - - Sofia:

Kul att ta körkort! :D

#14 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: hihi jo det är HELT gratis och världens bästa gratissida :D:D

#15 - - Ida Björck:

räcker upp en hand haha, men tyvärr fyller jag 18 i november så jag får gott vänta tills dess

#16 - - emma - en modeblogg! ♥:

Tack, vad gullig du är! :-)

Idag har jag bara varit hos min mamma. De åker tillbaka till Spanien (där de för närvarande bor) imorgon bitti, så vi skulle säga hej då och sådant. Hur har din dag varit?

#17 - - Ida:

Åh, det var inte roligt att höra. Blev själv retad på grund att jag var smal som liten, så jag vet nog hur det känns. Men idag är jag starkare av upplevelsen.



Nja, ganska lång och jobbig dag. Själv?

#18 - - Leia:

Tack, det var det med. =)

Idag har jag klippt hunden, badat honom & städat.

Hehe, grattis till din syster.

Jag vill, fast jag har redan körkort.

kramisar

#19 - - Z A N D R A:

sv: eller huuur! =D hehe



allt bra med dig idag?

#20 - - louise:

sv; jag håller på att läsa den första boken nu, har bara läst tvåan. (Ja, jag läste tvåan före ettan haha) Men än så länge är den riktigt bra. Ska nog inte så mkt, vara med familj och så. Vad har du hittat på idag då? (:

#21 - - Viitsippan:

SV: Tack så jätte mycket ♥ ! :)

#22 - - pelle:

Jag har redan körkort, men jag vill fortfarande ha det - så jag räcker upp handen! ;D



Gratta syrran från mig!

#23 - - HANNA:

hejhej!

ja, min dag har varit bra! :)

hur var din?

Kram

#24 - - Foki:

åh grattis till henne! :D jag vill också ha körkot :P

#25 - - Anonym:

hehe ja vissa hamnar nog snart på psyket om dom inte aktar sig, inte för att man ska skoja om ett sådant ämne men:P

jadå, tills jag gick till jobbet:P själv då?

puss

#26 - - Jennie:

grattis till henne då ^^

#27 - - Helena:

Jag har redan :D

Även Grattis till din syster :D



Hoppas att dagen blir bra :D

Puss!

#28 - - karin:

jag har redan mitt körkort som tur är, men det var n plåga att fixa det:Pgillade inte alls att köra bil, blev mer eller mindre tvingad kan man säga:P

Till top