Komplimanger är som bensin, etanol för bloggen.

Jaoo, inte alltid man är på allärten när man ska ta kort!

Nej, inte alla som är lika bildskön som Kenza, men denna bjuder jag på.
Idag har det varit en riktigt lång dag. Upp i morse & stack iväg till jobbet. Sedan var det att ta en sväng på stan.
Roligt att kolla in de nya plaggen inför sommaren, hitta ett & annat inne på Gina Tricot.

Aja, när jag kom hem och satte mig vid datan möttes jag av denna kommentar:
"Gillar din blogg, då du drar upp aktuella grejer hela tiden! Tummen upp! :) " som Emelie skrev.
Hur glad tror ni inte att jag blev? Ibland när man sitter och bloggar & det känns som ingen riktigt bryr sig om det man skriver så får man en spark i baken. Folk uppskattar faktiskt det man skriver. Alltid lika roligt att höra, eller hur?

Tack Emelie! Nu har du gjort min kväll!
#1 - - felicia:

ja visst är dom :)



kram!

#2 - - Jannike:

javisst är dem! Vilken tur!:)



Puss!

#3 - - moonzanna:

ja det kanske kan rädda några liv förhoppningsvis...

#4 - - Leia:

Precis, dessutom så känns det som att de flesta bara vill läsa om mode hela tiden också. =/



Kramar

#5 - - madde:

sv: ja :/ jo jag har haft en bra dag :) hur har din varit ??

#6 - - Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae:

Vad kul med en sådan kommentar, förstår att du blir glad!:)

#7 - - Cajsa:

hälsar henne grattis från alla er sen! :) hon kommer bli superglad! :D

xx C:.

#8 - - Rita:

kul att du gillar toppen! :) tycker själv att den är väldigt söt ^^

fin bild <3

aw, söt kommentar. jag tycker likadant :)

kram!

#9 - - Liene:

vilken fin kommentar du fick:D

måste också säga att din blogg blir lite annorlunda/unik när du skrive rom aktuella saker:) det är intressant att läsa.

#10 - - Jesi:

sv: jag ska dit på semester, mina kussar bor där :)

#11 - - Nikki:

sv: hihi, ja de var jätte söta! vad gör du då? <3

#12 - - Anonym:

de var gele naglar :) bättre än akryl :)

#13 - - nadja:

ojdå!

jag har ridit väldigt länge.

ända sen jag var typ 3 år- tror jag(kanske 4)

men jag älskar att rida, det är det bästa jag vet!

rider du?

#14 - - Sandra:

Kan inte annat än hålla med Emelie :)

Och dig då.. komplimanger är alltid bra, skönt att fler vågar släppa det där "svenska" och säger som dom tycker.. inte bara det dåliga!!



Tack. Så fint väder i Skåne att jag spritter av kameralust haha. Puss

#15 - - isa:

okej tack :) fast den boken har jag redan läset

#16 - - Fredrika:

sv; det ska jag absolut!

#17 - - ellie.:

ja verkligen, men jag gillar inte alls tanken typ på att vanessa hudgens kanske ska vara med i twilight och att zac kanske ska vara med i pirates :(

#18 - - Foki:

visst blir man glad av fina kommentarer! :) vad gullig av emelie att säga så! ^^



// Ha en fin kväll

#19 - - K:

hehe thanks =) pöss bax, eller så... =P

#20 - - Jasmin - Modeblogg:

Tack söt!

kram

#21 - - Anonym:

jag pluggar inte jag jobbar =P

#22 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

å va roligt med sånna kommentarer :) du förtjänar den verkligen söta du :)

#23 - - mia:

ja men visst är det härligt med komplimanger & uppskattning =)



Allt fint med mig =)



Hittar du på idag då? Kram

#24 - - Makrill:

Haha naw! Jag tyckte du var värd det, för det är ju bara sanningen, så det var så lite så :)! :* Har lagt till dig på bloglovin nu :) Din blogg är intressant, och jag vill se mer :) Gör gärna detsamma om du känner likadant. (haha det lät ju bra) xD



Åhh tack vad glad jag blir! :D Jätte kul med såna fina kommentarer :D Det gör mig peppad!



Min dag är bara bra :) Hoppas din också är det!

Kram!

#25 - - Sessan:

Helluu stumpan!! Allt bra med min sockersöta favvotjej? Jag har söökt massa jobb idag :)



<3333

#26 - - Anonym:

Den har vart prima ballerina :)

själv?

Till top