Inte har jag en LV-väska..

Nu har jag packat min skitsnygga väska, för imorgon sticker jag..

Vem försöker jag lura igentligen?
Inte fan har jag någon LV-väska, till och med min plånbok gapskrattar åt mig nu.

Känns som jag är en av de få här på bloggen som faktiskt inte har en LV-väska. Inte för att det spelar någon roll, men att ha den skulle ju vara härligt, eller hur?
Men nu när jag tänker tillbaka för några år sedan så brydde jag mig inte ett skvatt om utseendet eller märkes saker. Men efter att ha börjat med bloggen så har det ändrats radikalt. Jag vill helt plötsligt ha en massa saker som jag inte har råd med eller allra viktigaste inte behöver! Känner inte ni också så?
Man ser vad andra har & det vill man ha. Men det är skönt att man har en underbar familj & sambo som ser till att man ständigt står med båda fötterna stadigt på jorden.

Bloggen har blivit någon form av reklamplansch på busshållsplatsen. Överallt finns det reklam på bloggen & jag är inget undantag. Jag lovar att det är företag som står & tackar han där uppe för bloggfenomenet, dom måste ju dra in hur mycket som helst på oss som bloggar. Inte bara för att deras namn kommer ut i cyberspace utan även att vi skriver långa recentioner om dom & hänvisar andra att vända sig dit också.
Se bara på något så enkelt som "dagens outfit", där vi skriver vart vi hittat våra fynd och många skyndar sig dit & handlar det. Jag lovar att det finns föräldrar hemma som har en klump i magen för (kanske?) dina utgifter som dom måste betala.

Men visst är det roligt att ha en massa kläder/saker? 

PS. Men vad jag igentligen skulle säga är att jag åker till Linköping imorgon.
#1 - - pelle:

Jag kommer nog aldrig fatta mig på det där med brudar och väskor. Vad hände med den hederliga ica-kassen ;D

#2 - - EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ...:

Men åh tack ! Vad glad jag blev när jag såg din kommentar, tack ännu en gång :)



Jag har också tur att min sambo håller mig kvar på jorden ! :)



/ En tjej i storstan

#3 - - Vronkan:

Jag har heller ingen LV-väska. Men man kan ju få önska sig snygga saker i oändlighet :)



sv; Nej, man vet ju oftast inte vad som pågår på en biograf mer än man får se en film. :P

#4 - - Vronkan:

sv igen;

Jag har gått upplärning ca 30h.

#5 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; härligt :D

min dag var bra :)

gör du då?

#6 - - Sandra:

Vad ska du hitta på i Linköping?? :)



Puss

#7 - - jenny:

Jippi!

mina favorit inlägg i din blogg är dom det står att du kommer till Linköping! vi saknar dig här hemma :D

<3

#8 - - Olessia:

shit snygg väska

#9 - - Nikki:

sv: ja, vi har påsklåv då, så på lördag ska jag till en tjejkväll och sen vet jag inte, själv då? <3

#10 - - mickilicious:

haha, ja man kan ju alltid drömma:)

#11 - - J e s i:

Jag har inte heller en LV väska! Men vill ha en :$ Ellerhur, amn vill ha massa saker man egentligen inte behöver liksm..

#12 - - Jonna:

Tack sötnos ! :) ne inte jag heller :) men alltid bra o veta en del tips :)

Happy fredag :)

#13 - - Sofia:

Hehe jag är en av dom som inte äger några design saker. Det enda i design som jag har är fyra koppar från Filippa K =P, och dom har jag fått. Och jag håller med dig.. I för sig har jag varit en shoppinggalning i några år nu. O har bara haft bloggen i nån vecka. Så det beror ju inte på den. Men det är ju så kul p piffa upp vardagen med nya kläder, SKOR, hårfärg o sånt där =). Ha en kul dag!

#14 - - emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!:

Just den där modellen är så snygg! Love it :-)

I helgen ska jag inte göra något särskilt. Eller jo, träffa en gammal vän och sedan på middag hem till mamma på söndag, men ananrs bara vara hemma och mysa med pojkvännen, själv? <3

#15 - - emma härnqvist/perfektion:

så din sambo är också ett litet aprilskämt? hur gammal blev han då?



och min dag var helt underbar med mycke sol, värme och kärlek.

#16 - - Evelina:

Jag har inte heller en sån väska :p

#17 - - Robert Pattinson Crew:

kul att du gillar den :D

#18 - - Z A N D R A:

sv: tack så mkt! ;D

näe, jag gör inte mkt :P

göra på lovet då? :D

#19 - - jossan:

vet inte ;) det blir nog bara kompisar och kanske lite shopping :) du då?

kram

#20 - - Jasmine:

Svar: Så bra, jodå min dag har också varit jätte bra :)

#21 - - Daniella:

Okej :) Det är ALLTID kul att ha nya kläder och väskor!



Nej jag hade också velat komma på nå riktigt bra skämt, men jag har ju ett år på mig nu för de ;)

#22 - - Sara:

- Tack så mycket, tyckte provet gick helt okej :) Hoppas bara på bra betyg nu ;)

#23 - - Egzona:

Ja, det var den bästa dagen i mitt liv!



Kram



#24 - - SARA:

Sv: Aa, bara hon fortsätter att göra rollen som Bella lika bra som i första filmen så är jag nöjd, då får hon säga vad hon vill privat :) Kram

#25 - - Mimmi:

svar: Ja, små söta lappar till varanda är så sött. Det är bra för förhållandet :) Åh, vad kul. Grattis till er :) Vad hittar du på i helgen?

#26 - - matilda:

dem är snygga dem där! :D

hur är det med dig söt? :)

puss!

#27 - - Viitsippan:

sv: Jag praoade på Ceannis i Stockholm :D

gå i och kolla på www.ceannis.com :D

Kram ♥

#28 - - Patricia:

skulle också vilja en LV väska..

#29 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

ja man vill ju ha men man måste inte:) fast det kanske jag säger eftersom jag har märkes väskor. Önskar jag inte var så snål och kunde ge en till dig<3 men de är lite för dyra för det



Ha en fin Fredagskväll nu!

#30 - - evelina:

tittar bara in för att hälsa trevlig helg ! :)

#31 - - Malin:

Ha ha!

Vet precis hur det är. Själv har jag kommit in en sko period där jag vill köpa varenda högklackade sko. Det trixiga är att jag inte ens kan gå i högklackat och har aldrig gillat det tills för några månader sen. Nu vill jag bara köpa o köpa för det finns ju så jäkla snygga skor.

#32 - - Elena:

ja självdå? :D

#33 - - Vanadesse.:

hej gumman =)

jag har inte hellernån LV men jag vill inte ha någon heller. finns så mkt snyggare väskor ^^



jag har inga speciella helgplaner utan det får komma som d kommer. jag har ju påsklov så det är skitskönt! :D vad ska du göra då?

Puss!

#34 - - L I S A:

Hej! Vad ska du göra idag? ;)

Säkert nått roligt iallafall!



Ha en jätte bra Lördag!

Kram kram

#35 - - queenpeach:

också tänkt mycket på det där med reklam på bloggen och somliga bloggar ser ju ut som ett enda stort reklamblad..

#36 - - Mindy:

God eftermiddag.Kul att du gillar mina bilder.Ha en skön lördag.kram

#37 - - Emelie -EmeliesPlace:

svar: i helgen har jag pluggat och kollat på ett par filmer :) du då?

#38 - - Heyli:

absolut att man påverkas av andra bloggare! har också funderat mycket på det. som det här men jeansleggings, har själv två par och jag vet att det är pga att jag läst för mycket bloggar. skulle aldrig nånsin testat dom om jag inte sett att det ser bra ut på så många, för dom är ju grymt fula då dom inte sitter på!



men ja, jättekul att ha massa saker, älskar att shoppa det mesta :) kramar!

#39 - - Ida Björck:

jag var förut mycket för märken och så, då var det chanel och stella mccarntey som jag suktade mest efter, men nu när jag har hittat vintage sidan av modet så är inte märken lika "snygga" som förut, liksom smaken ändras :)

#40 - - Liene:

jag tror jag oftast vill ha saker som jag behöver:) men det är olika från person till person vad man tycker är viktigt.

#41 - - Annika:

Svar: Ja en sån skulle man vilja ha:)



Lite som med LV-väskan, inte kommer jag ha råd med en sådan dyr diskmaskin, men det är kul att skriva om. Man kan ju hoppas..



Jag personligen tycker det är roligt att skriva om kläder/saker som jag tycker om, även om jag inte har råd att köpa dem men det kan vara kul att tipsa andra!



kramar









#42 - - LINA:

sV; ja de är verkligen skit tråkigt men jag känner på mig att de komemr vara de två ändå de är så nära varandra så jag evt inte om de fixar solokarriärer

Till top