Gårdagen

Äntligen har jag fått upp bilderna från gårdagen!
Enjoy!


Bara jag som tycker att de flesta av dessa bilder har bra kvalité för att komma från min mobil?







Mysiga hästar!




Hur söt är inte denna på en skala?


Jag lovar, tuppen var fasen ute efter oss.






Vilken miss, en damm utan vatten!


Söt söt söt!
#1 - - martina:

sv: ja helt okej,själv?:)

kram

#2 - - louise:

sv; jodå, det gick bra i skolan. jaså, vad var dt för intevju? (: , jag har haft en jättebra dag, superfint väder fortfarande!! sj? (:

#3 - - Laura!:

Svar: Haha jaa den är klockren! :D



Min dag har varit toppen, din dag da?

#4 - - M O S A N:

svar: Så härligt! det är ju endå ganska varmt! :D



Nä, bara handlat lite emd familjen. Sj?:D

#5 - - Sofia Vienna:

svar: åh, tack, tack (:

#6 - - Your Dream Closet -,:

Jo precis, man får sånna där kassar när man handlar på d elite dyrare märkena, Filippa K osv osv. Men de är synd att inte även Gina och H&m har det !

#7 - - Josefine:

Hejsan :)



Jag är en utav finalisterna som har chans att bli veckans blogg. Skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig :)

Jag är nr 1; http://leaveit.blogg.se/2009/april/dom-4-finalisterna.html#comment



Tack på förhand :)<3

#8 - - FRIDA:

sv; Härligt!

Det blir skolan och vara med pojkvännen, vad ska du göra? :)

Puss

#9 - - Celiné:

Bara varit med kompisar oså:) Sj?puss

#10 - - Nikolina:

jo absolut! men varför ska man dölja de? :)

#11 - - Elvis&Mattarna:

Oj vilka söra får och kaniner å allt va det är (x



Ha de bra kram

#12 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

åh så söta :)



sv; hahaha tvärbromsa e ju bara roligt :) för då får man accelerera igen :)



ah e rätt nöjd me den shoppingen faktiskt!! :) haft en bra dag??

#13 - - Anonym:

åh, vilka söta djur! vad mysigt :)

#14 - - Jessica Limont:

Svar; hej! nej verkligen inte. va jätte länge sen!!

jotack, allt är bara bra här! :) Själv då?

#15 - - hanna:

aa, jag har träffat min bebis MAria!

har det hänt nåt skoj för dig?

KRAM

#16 - - rockabilly babe:

Har umgåts med vänner o skola, dudå?

#17 - - c-c:

Sv: Skulle vilja ha allihopa!



Gud vilken söt lammunge, du skulle tagit med en hem =D

kram!

#18 - - Ronja:

vilken helhärlig blogg du har :)

#19 - - Zandra - Designförsäljning!:

sv: jo, det är bra! ;D

gör du då? :P

#20 - - Emma:

Svar: Kul att du svarade! :)

Ja, jag har haft en bra dag. Och duuu? :D:D

Kram!<3

#21 - - chanelle:

sv: jodå det är bara bra :)

vad gör dudå?

#22 - - Cristian:

Ja, bara en vecka kvar :) Sen drar vi igång! :)

#23 - - lovisa:

tack:)

#24 - - Jasmin - Modeblogg:

Jag mår också bra:D

#25 - - Felicia k:

söta bilder^^

om du vill får du jätte gärna gå in och rösta på mig för att jag ska bli "veckans blogg" på

http://www.leaveit.blogg.se

pusspuss (v)

#26 - - PAO:

ooh blir sugen på skansen nu =)

#27 - - Sandra:

åh så mysigt :)



ja det var trist men vi höll modet uppe och begav oss ut på stan.

puss

#28 - - linnea:

Så skönt att höra :)

Nja nu är det ju inte så mycket kvar av dagen så jag ska bara sova :)

Vad har du gjorrt idag?

#29 - - Alexandra:

sv: HIh ^^ tack! Jodå, jag lever... själv?

#30 - - B R O W N S U G A R:

Sv: jo de e fint :) sov sött!

#31 - - LiiCee:

Hej! Vilka underbara bilder, älskar djur!!!

Ser lite ut som om gässen sitter o väntar på att regnet ska komma o fylla dammen :p



Du missar väl inte tävlingen i min blogg? Gå in på min blogg & kika in i kategorin Tävlingar för Din chans att vinna ett lyxigt hudvårdspaket från L300!

mvh LiiCee.

#32 - - Agilitydream:

Jag har haft en superdag. Vädret har varit helt ok. Sitter här med ett stort glas cola zero nu. Inte bästa nattdrycken kanske. Fina bilder du har i bloggen......sov gott. Kramar om.

#33 - - Kitty:

Fina bilder:)

#34 - - elin:

nej jag tycker också det är bra kvalitet på bilderna , önskar att min mobil kunde ta samma :)

#35 - - CLARA:

Jag har haft en bra dag :) Själv?

#36 - - Evelina:

Svar: "Sals" betyder att tentan skrivs i en sal på universitetet och att det inte är en hemtenta :p



Fina bilder :)

#37 - - julia:

själv tycker jag inte att jag är lik paris hilton, speciellt inte på paow.se´s blogg. men tydligen tycker du och andra det. KRAM

#38 - - zummer:

omg! va söta! Älskar djur<3

#39 - - NINA:

åh, vad mysigt <3<3





puss

#40 - - Anonym:

ja jag med:) gillar carolina och den lät go:)

jodå min dag har varit bra hitills, din då? kram

#41 - - Ida Björck:

åh djurkparker är så himla mys :)

#42 - - evelina:

svar: vad bra! Jo det är finfint! :)

#43 - - Mirela:

SV: Tack så mycket :)



Joda allt är bra sjdå? :D kram!

#44 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Hihi jagvet <3 :D

#45 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

håller med, bra kvalitet!

sv: thank you<3

#46 - - mikaela:

sv: jo vist var dom fina=)

#47 - - sessan:

Det låter jätte mysigt gumman!! Fortfarande lika lycklig? Tråkigt att du flyttade från sthlm :(

#48 - - z:

japp! alla bilder e ritade av mig :)

#49 - - J U L I A:

sv: tack! det hoppas jag med ^^ kram!

#50 - - tindraglad:

söta =D



#51 - - Amanda:

åh vad mysigt det såg ut med massa djur(:

#52 - - Lina:

fin bloggg!

checka in min blogg. www.linamo.blogg.se, kommentera gärna!:)

#53 - - Gaia:

Vilka fina bilder! :D

Till top