En tripp med moppe!

Med mer eller mindre motgångar.

Ja, vad är en tripp utan några motgångar. Idag på denna röda dag så bestämde vi oss för att ta en liten moppetripp till Vallby.
Det var väl inte världens bästa väder att åka i, eftersom det var som ett molntäcke, blåste kyligt & luften var kvaft. Men vi åkte iväg ialla fall. Vi hamna på Vallbymuseumet(?) där vi titta på de gamla husen & folketspark. Dom hade även släppt ut alla djuren, så vi hitta både kaniner och grisar. Hur gulliga som helst!
Men tyvärr var batterierna på min digitalkamera slut, så det fick bli att ta bilder med mobilen (men även den har dåliga batterier.)
Ska ladda upp bilderna så fort jag kan så ska ni få se alla söta lamm & hönsen!

Sen när vi skulle åka iväg så ville inte moppen starta. Suck tänkte jag...
Men efter en liten stund fick vi igång den och kunde åka vidare.

Hur har eran dag varit idag då? Haft en bra dag?  
#1 - - stefanie:

jag har iallfall haft en bra dag :P

#2 - - S t y l i s s i m o - Fifi:

Tack så jätte mycket för de söta orden. Det uppskattas enormt. ;)

#3 - - linnea:

min dag har varit bra :)

Hur var din?

#4 - - evelina:

svar: vad bra:)

Allt bra annars? :)

#5 - - miss linde:

Halo =) skulle du kunna dela med dig av ditt bästa bok-tips? kram

#6 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

hoppas du får en riktigt bra dag!! :)

#7 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Har ju redan algt till dig, säg till när du lagt till mig :D

#8 - - Anonym:

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

#9 - - sofia:

roligt med moppetripp! :D

#10 - - Kitty:

Fin hund ni har:)

#11 - - Mariah " nimah":

Dagen har varit ok,besökte fam under påskhelgen.

#12 - - Your Dream Closet -,:

haha ja jag håller me ddig, bara kassarna i sig är ju as läckra :) Synd att vi har så lite "shopping-bags" i sverige.

#13 - - J U L I A:

sv: jo tack det är jättebra med mig med! :)

kram!

#14 - - chanelle:

sv: hehe, tack :D

jorå, min dag har varit bra :) dudå?

#15 - - FRIDA:

Heej söt!

Det är bara bra själv? :)

Puss

#16 - - j e s i:

åh tack så jättemycket, vad gullig du är! :D

#17 - - rockabilly babe:

Min dag har varit bra!

#18 - - M O S A N:

Svar: hihi, ja absolut! hela 41 + i solen i 7-8 grader i skuggan. Det är vårväder det! ;D



Hur många grader varmt var det hos dig då? ;)

Till top