En oslipad diamant!

Är det någon mer än jag som inte har hört detta?

Susan Boyle, 48, anmäler sig till Britains got talent & chockar alla!
Ikväll var det första gången jag lyssnade på denna omtalade kvinna som tagit Storbritannien med storm.
Vad jag fick gåshud! Denna som många skulle säga oattraktiva kvinna sjöng som en stjärna!

Detta gör mig riktigt glad att se, jag fick tårar, gåshud you name it!
(För att se video-klippet, klicka på bilden.)
Kolla in allas ansiktsuttryck innan hon börjar sjunga, sedan kolla in hur alla reagerar efter hennes uppträdande. 

Nå, vad tycker ni?

Under en intervju med henne, frågade man henne vad hon skulle tycka om en "make over" med smink, hårstyling & uppdatering i hennes garderob svarade hon:
"Why should I? Why should I change? Particularly my identity."

#1 - - felicia:

the unborn eller fredag den trettonde ^^

#2 - - Leia:

Mjo, en del måste verkligen bara snacka gojja om andra.



Hoppas du haft en fin kväll & får en fin natt.

Kramar

#3 - - C:

jag har inte hört henne, får lyssna imorgon! godnatt :)

#4 - - Cajsa:

jag sitter och kollar på en film.. :P

#5 - - Sofia:

jotack min dag har varit bra, har balnd annat vatt på motormässa :)

hur har din dag varit då?

#6 - - Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!:

sv; härligt :)

mår bara bra :D

gör du då?



Ja, du har rätt :D

#7 - - mia:

Åh men shit alltså vilken röst =) tråkigt hur man dömmer ut en annan bara på hur dom ser ut fyy va hemska vi människor är ibland.. Snacka om revansch hon fick så UNDERBART att se =) kan lova att tårarna inte var långt borta.



Jisses vilken dam alltså.. Kram

#8 - - SANIBO:

jag fick kort sagt en chock som alla andra! tårögd blev jag också,

#9 - - Rita ♥:

jag hade en jättebra lördag, läs gärna om min dag på bloggen! ;)

hon är sjukt grym alltså, som du skriver om i detta inlägg. vilken röst! ^^

kram, sov gott inatt <3

#10 - - klara:

jo det är fint:) hur är det själv?

#11 - - JANNIKE:

trevligt, jag har varit och grillat med lite vänner!:)själv?

#12 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: oh hihi TaacK ;'*

#13 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Nej gud, ja fick också tårar i ögonen=/ Men vad chockade alla blev, hehe!=)



Igår kväll så hände ingenting .. tog det lugnt hemma bara=) VAd gjorde du då? =) Puss!

#14 - - jossan:

okej :) rösta gjärna vilket av örhängerna du tycker var finast ;)

kram

#15 - - H A N N A:

Håller med



har inga planer för kvällen, förutom att jag ska kolla på wipeout och plugga lite :) själv då?

#16 - - Zandra:

sv: okej :)

Jag ska äta lite frukost snart! :p

#17 - - Anonym:

HEJSAN

Fin blogg , kika gärna förbi min :)

kram

#18 - - Anonym:

Hejhej!

Ja allt är bra med mig :)

Dig då? :D

Kram-

#19 - - Joella:

sv: inget särskilt faktiskt, sj?

#20 - - my:

Jag tog tyvärr inte med min kamera... så jag har inga bilder än, men kanske lyckas få tag på några (tyvärr tror jag att jag lyckades undvika de andras kameror ganska så bra igår...tråkigt!) :D

#21 - - Erica,:

hoppas hon vinner =)

#22 - - FRIDA:

sv; Jaa :D

Vad ska du hitta på idag? :)

puss

#23 - - stina:

hon va grymt duktigt..tycke synd om henne då alla såga henne innan hon ens visat vad hon kan

#24 - - louise:

sv; inte så mkt tror jag.. ska nog bara se på tv och lite sånt (: . sj?

#25 - - JONNA:

sv: okej :*

jag skall bara ta det lugnt idag. du?

#26 - - Jessica Limont:

Sv; HAHA men visst var den härlig? ;)

Jadu, igår var jag med min vän alexandra, vi tog det mest bara lugnt, var på fotbollsmatch på dagen :)

Du då?

#27 - - pelda:

ååååh, men vad hette denna tjej då? :D

hahaha jod¨å, det är bara bra med mig :D sjäääälv?

#28 - - Randy:

Vad tycker du om att förstora tuttarna? Själv är jag sugen på att göra en bröstförstoring! Läs mitt senaste inlägg om sillisar vs. á la naturel!

#29 - - Anonym:

åh sånt är så mysigt:) jag och emil har gjort många turer, dels till liseberg::) skrattade som bara den när han lät som en tjej i balder,haha! vad ska du göra idag då? kram

#30 - - LINA:

ååh, va härligt! Då måste hon vara jättefin :)

#31 - - Emma Damm:

Tack så mycket :-) Ja det är kol blandat med blyerts :-)

#32 - - Kandii:

sv: följde med min mamma som skulle på en intervju.

haft en bra helg?

#33 - - Mathilda:

svar: Jadå ;) Själv?! :)



Hon...sjukt duktigt är hon! Gåshud! ;O

#34 - - Maria:

Titta in på min blogg,gillar du twist&tangos vår collection?:)

#35 - - Sofia:

De där måste jag kolla in! :)

Hon ser inte ut som en superstar precis x)

#36 - - Natalie Dahlström ♥:

haa hon var duktig :D

#37 - - Bam Bam:

Oj, jösses amalia vilken röst. Men jag fattar inte.. det var väl inge fel på hennes utseende.

Hon påminnde mig om min lågstadie lärare som jag älskade och såg upp till. Jag ville bli som hon liksom... och Susan Boyle påminner som sagt om henne. Men jag ser inte nått "fel" i hennes utseende.

#38 - - Bam Bam:

SV: Nästan, jag bor i fagersta.. men Västerås är som mitt andra hem eftersom jag pluggar där och att min bästa kompis bor där.

#39 - - Natalie Dahlström ♥:

tja snygging! haha ja, jag har haft en blogg innan så det är nog därför du känner igen mig ;)

#40 - - K:

Jovars, si sådär =P Själv då?

#41 - - Miss Linde:

Halo =) tänkte bara berätta att jag har dragit igång en tävling där man vinner två produkter från H&m´s nya kosmetik märke Tropical Island.



Hoppas du blir en av deltagarna i tävlingen =)

#42 - - Makrill:

Låter skönt :) Tog det rätt lugnt jag med! :)



Gud vad duktig hon var!!! :O amazing!

Gillar din blogg, då du drar upp aktuella grejer hela tiden! Tummen upp! :)



Hoppas din helg var kanon bra och att dín dag blir fin :)

#43 - - matilda:

galet bra är hon! fin blogg annars:)

#44 - - Sofia:

Jag lyssnade på den igår, grymt bra röst! Kanske inte den sorts musik jag burkar lyssna på som hon sjöng, men ändå! :)

#45 - - Matilda:

Sv: Åå visst är det härligt att vara kär!



Tack så jättemycket, roligt som sagt med komplimanger. Min dag har varit helt okej, skola och umgåts med ett par tjejer. En ganska vanlig dag alltså! Hur har din varit då?



Kram!

#46 - - Helena:

Men shit ! Jag fick rysningar jag med !!!



Kram

#47 - - Anonym:

hon är så grym.

Till top