Dagens låt, Lady Gaga - Love Game

Denna låt som dunkat ur mina högtalare idag!

Let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
#1 - - Sofia:

jisses, 10 år är inte fy skam :)

tack så mycket, jodå min dag har varit hyfsad, hoppas du haft en bra dag? (:

#2 - - Angelica:

den är bra den lten ;D grym

#3 - - Jagheterintesune:

Ja, vem gör inte det!? :D

#4 - - felicia:

ja verkligen!



kanske träffa en kompis, själv? :)

kram!

#5 - - Bea:

sv: jodå haft en super bra dag , dock så e jag trött nu å ska väll sova snart

#6 - - Cajsa:

marely and me hette den. den va riktigt bra! :D såg klart den själv.. ;-)

Nu ska jag gå och lägga mig! :) puss och kram tjejen!

#7 - - Anonym:

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

#8 - - Rita ♥:

rolig låt ^^

hoppas du får en jättebra lördag! :)

#9 - - Sophia:

Lady Gaga är ju så bra! Gillar också denna låten!

Till top