Bra inlägg!

Åh, här om veckan stötte jag på en blogg tack vara Pelle.
Han tipsade om en av hans favoritbloggare, det ledde till att jag har läst ett väldigt bra (& roligt) inlägg om de ungdomar som börjar krypa fram nu när solen är framme.

Klicka in på länken & läs inlägget.

Hennes blogg är helt klart värd ett besök.
#1 - - ' FATMA:

Nu blir jag pepp på att läsa den! :D Får ta och kolla biblioteket och söka efter 2:an först då ;)

#2 - - sofie:

sv; dagen har varit väldigt bra med mycket sol :D

hur har din dag varit?

#3 - - Viks:

Tack tack :) Har du gjort din header själv?

#4 - - Cajsa:

tack sötaste! :D

gud! jag känner mig sååå seg idag! XD

#5 - - t:

tack för din röst, vinnaren får vi veta på söndag!

#6 - - Tilda:

Ja det är verkligen ett riktigt skräp-program! :O

Hoppas du får en jätte bra kväll!

Puss! :)

#7 - - sara:

Vilken trevlig blogg du har ! :]



Det vore kul om vi kunde följa varandra med bloglovin.com ? :D

#8 - - Anonym:

trevligt! träffa kompisar typ, kram!

#9 - - Makrill:

Pelles blogg var kul :P haha

#10 - - Marina:

Gör så ! :) <3

#11 - - sara:

hejhej :) allt bra med dig idag?

Till top