#1 - - felicia:

härligt!

ska nog bara vara hemma, själv?

kram!

#2 - - FRIDA:

sv; Ja, det går bra :)

Vi läser till matte C så det är ganska lagom.

Ja, man kan väl säga att vi läser mycket föratagande eftersom linjen handlar om att kunna starta eget företag. Så redan i 1:an få vi starta egna övningsföretag och i 2an och 3an får vi starta UF- företag. Och sen har vi alla ekonomi ämnen som finns utom aktiekunskap :)

puss

#3 - - Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!:

sv; tack så mkt för din röst :)

allt väl?

#4 - - Sofia:

ugly! ;P tyvärr ;)

#5 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Ja verkligen;)

Jodå, dagen har varit helt OK=) Hur har din dag varit gums?=) Hoppas bra!



Hm.. Badräkten var rätt söt faktiskt.. Men inget jag skulle sätta på mig tror jag, baddräkt känns så gammalt :P

Massa puss!

#6 - - Erica,:

fin! men inte på mig ;)

#7 - - Anonym:

JOoo den har varit ok, din då :)

pussouss

#8 - - Cajsa:

det är finfint!:D

händer denna fina lördagskväll då? :)

#9 - - malinmikaela:

Inte så mkt, kollar på robinsson nu :) sj?



Kram

#10 - - Leia:

Tack!

Hoppas du med får en fin kväll =)





Söt för & vara baddräkt. =)

#11 - - Joella:

vad snällt sagt! ja allt är bra med mig. själv?

#12 - - js':

tycker den är intressant ,, hahha (a)



sv: har inte gjort något speviellt idag, sj ? :D

#13 - - mia:

Nja inte min smak men samtidigt lite häftig måste jag säga =)



va tycker du själv??



Allt kanon med mig, kollar på Robinson men är reklam nu..



Va hittar du på ikväll då??

#14 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: hihi jo med mig är det bra :P

#15 - - Nikolina:

den var inte fin alltså..



ikväll är jag hemma och ruttnar, du själv? :)

#16 - - Pauline:

Jag skulle lätt kunna köpa den :) Vad kosta den?

#17 - - Becca:

Fin (: vad kostade den? (:

Till top