Anna Faris

Är det bara jag som tycker att Anna Faris klänning är lite små snygg?

Visst, några förändrigar hade jag kanske gjort.
Kanske andvänt framdelen som bakdel? Jag menar, den hade ju sett lite vulgärt ut på en storbystad tjej.
Själva kjolen kanske skulle vara mer lös, istället för så stram som den är nu? Har alltid tyckt att nederdelen ska vara lite mer "fladdrig", don't know why.










Men hur som helst, vad tycker ni om klänningen?
Hiss eller Diss?

#1 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: hihi okej :D jodåå själv ?

#2 - - louise:

sv; just nu har jag inte så mkt för mig. Ska fortsätta läsa om jag kunde drömma (: . Ska du hitta på ngt kul i påsk då?

#3 - - LINDEROTH:

vet inte, förhoppningsvis njuta av ett fint väder:P själv då?

#4 - - caroline:

okej :) näe inte speciellt mkt. Ut och grilla och ta det lugnt med folk, självdå? :)

#5 - - emma härnqvist/perfektion:

är ni jämngamla du och grabben?



nu har jag varit lite off igen men sånt händer. hur är de med dig idag?

#6 - - Z A N D R A:

sv: kej :)

jag lyssnar på musik å svarar på kommetnarer ;D

snart sängen! :*

Kram

#7 - - HANNA:

Hoppas du hade en jättebra tisdag! :) Kram!

#8 - - Rebecka:

klänningen var snygg men jag hade gillat om den var lite kortare :)

men fin hon var :) allt bra med dig?

#9 - - Mikaela:

Glad påsk

#10 - - SARA:

Jaa, jag älskar Disney! :)

Jag tycker klänningen är en Hiss!

#11 - - Mindy:

Godmorgon pinglan..Nja sädär tycker jag om klänningen..klart en skönhet passar i allt.Ha en skön onsdag.kram

#12 - - SARA -TEE:

jag gillar den inte tyvärr :)

#13 - - Olessia:

Jasså? Jg är också ryss :P dock kan jag inte ryska.





Allt är bra med mig, sj?

#14 - - Foki:

jag tycker att klänningen e fin :)

#15 - - Carro:

svar:härligt, då är jag inte ensam om det ;)

#16 - - Leia:

God morgon!



Idag blir det nog att klippa hunden inför sommaren. =)

Sedan får vi se, det tar nämligen ett tag att klippa honom.



Ska du göra då?

Kram

#17 - - Amanda:

sv: idag vet jag inte riktigt än, alltså jag har min sista skoldag idag! dudå?:)

#18 - - Evelina:

Jag säger nog diss :p

#19 - - Josefin:

Jag tycker att den var fin! :)

#20 - - emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!:

Vad underbart!

Idag ska jag umgås med min fina familj innan dom åker tillbaka till spanien imorgon bitti :-(

Vad ska du göra?

Rösta gärna på mig hos http://emeliesplace.blogg.se/ om du tycker att min blogg är bra :-) Pusss!

#21 - - Nattis:

KOlla in vår nya låt:::



http://www.myspace.com/dynamikkrollerduo



http://www.youtube.com/watch?v=9Mm2bq71538

#22 - - jossan:

aa jag med :) gissa gärna vilken min nya möbel är från ikea? ;)

kram

#23 - - Amelie:

sv: ja, så sjukt underbart! :D

#24 - - sandra:

sugen på en ny bloggdesign? kika in mitt senaste erbjudande och den somriga designutlottningen jag har uppe :)



/Sandra Marinoni

Pavona Design UF

#25 - - Anonym:

jag tycker faktiskt hon passar i den, konstigt nog:P

#26 - - J e s i:

Sv: ja då! själv ? :)



Jag tycker hiss faktiskt, den var jättesnygg på henne!

#27 - - despinaangelica:

jag hade nog också använt framdelen som bakdel=)

#28 - - Nikki:

sv: ingen anning vet du XDXD

händer idag då? <3

#29 - - Jennie:

svar: jadå.

#30 - - Zäta:

jag håller med dig, nått sånt där i ryggen och lite lösare kjol. hade nog kunnat bli skit snyggt!!

#31 - - evelina:

svar: så bra :) jo det är alt fint, med dig också ? :)

ska vi lägga till varandra på loglovin? :D

#32 - - Helena:

Sv: jag ska söka till en handelsentreprenör skola. :)

Puss!

#33 - - ♥ F O U M O S E ♥:

lust att följa mig via bloglovin? :)

Kram! ♥

#34 - - emelie:

cool!

#35 - - Isabell:

Den var cool :)

Till top