Andrew Johnston



Åh, underbart!
Nu blir det kanske att jag bara visar klipp med sorgliga innehåll & fantastiska röster.
Men varför jag tar upp denna är för en kommentar:
S:"How do you deal with it?"
A:"I carring on singing"


Nej, jag säger det, helt underbart!
#1 - - alexandra:



haha ja LÄTT! :D



#2 - - Viks:

Det är katie holmes :)

#3 - - Anonym:

okej ;)

#4 - - Tilda:

Ja visst är dem jätte söta! :D

#5 - - Cajsa:

hehe tack tjejen! XD



snälla, kan du lägga en röst på mig för veckans blogg här: tmp=db62bbdb906cd737e086c5a7c3c12df0ce78b0d3" rel="nofollow">http://tmaa.blogg.se/2009/april/veckansblogg-1.html?tmp=db62bbdb906cd737e086c5a7c3c12df0ce78b0d3 jag är nummer 9! :)

#6 - - Sofia:

ikväll händer inget särskilt, måste slappa lite efter en skitjobbig skolvecka.. ;)

själv då?

#7 - - stockholmsjenna:

sv: ja, filmen var helt underbart bra. precis som alla de andra fast & furious filmerna. och guuud så snygga killar!

#8 - - L E N A:

ja det är alltid roligt när han kommer hem igen :) kram <3

#9 - - Helena:

Sv: Min dag har varit bra :)

Hur har din varit ?



Puss!

#10 - - Jennie:

så duktig han är :)

#11 - - becca:

sv: tackdesamma! :)

#12 - - hollywood diamond:

ellerhur!, jättesöt kille med fin röst!..jag gråter när jag ser det klippet haha<3

#13 - - emma:

sv: brabra :D

jadå jag har haft en bra dag :D

kram

#14 - - B R O W N S U G A R:

Åh han e så söööööööt

#15 - - Anonym:

Godnatt :)



Kram

/Linnéa

#16 - - lisette:

Ta gärna och spana in min outlet.. Har lagt upp masssaaa nya varor allt från skor,jeans,accesoarer.. massa saker mellan himmel och jord..



Http://lisettee.blogg.se/outlet <-- är direkt länken till min outlet..



Ta hand om dig.. kram!

#17 - - karin:

nej men gud, jag tycker reklamen är förnedrande. uh. diskriminerande rent ut sagt. det gillar jag icke! sedan, visst, lite öl är ju gott.

#18 - - Sandra:

Ja helt underbart..

#19 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

TACK snälla du! :D

#20 - - Linnea :>:

nja, jag hade tänkt på det, men jag vet inte om det finns så mycket jobb inom det yrket. eller ja, så jag tog en annan linje, men jag ska lägga till massor med bild och formgivning ;)

#21 - - Jesi:

naw , gulligt.

#22 - - Emma:

Fin, fin fin. Både sången och din hårfärg är den medfödd?=)

#23 - - Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae:

Sv: Tack så mycket, sådant är alltid kul att läsa! :)



Åh, jag har sett detta klippet tidigare i veckan och grät.. blir så lätt rörd av såna här saker!

#24 - - Malin:

Tack:D

Jo ibland händer det att jag ritar porträtt.

#25 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; ne :) bara nån anonym som kallade sej för det!! hur ser helgen ut??

#26 - - Zäta:

fantastiskt!

#27 - - Anonym:

hehe jodå det är bara bra;) blire ihelgen? KRAM

#28 - - Jessica Limont:

Svar; absolut :)

det är sådär faktiskt, galet trött.. usch! har itne sovit någonting inatt :/

hur är det med dig? :)

#29 - - Moni:

sv: inte alltid dans på rosor :() mycket o tänka på, men sen är de väldigt flexibelt, och så gör man ju verkligen det man vill :) hehe händer annars i helgen då?

#30 - - Makrill:

Ähh klart du är en kamera människa ;D Öva öva öva!

;)



TACK för att du håller med mig! Helt sjukt vad förvirrad man blir när man närmar sig den stora världen :S ...



Hoppas du får en fin helg! Några planer?

Kram!

#31 - - Foki:

han är jätteduktig :)



// Ha en bra dag! ^^

#32 - - Nikki:

sv: du har rätt. shorten borde synas, då skulle vara ännu snyggare. vad gör du då? <3

#33 - - FEBB:

men guud va duktig han är, shit va vackert :s



ja haha tack så mkt louise :P

#34 - - Nikolina:

usch på komplex alltså.



va gör du idag da?

#35 - - sara:

tänk att nån kan sjunga så bra :)

#36 - - LINA:

Jag visst är han :) . det är en king charles spaniel.

#37 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh ska kika på klippet!

#38 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; ja tror den hette så ja :)

#39 - - Anonym:

händer i helgen? :)

#40 - - jossan:

:) gjort idag? ;)

kram

#41 - - ' FATMA:

jag hoppas att dom fick en smäll på käften :)

#42 - - Lina:

tack.

#43 - - Emelie -EmeliesPlace:

GRYMT! :)

#44 - - ' FATMA:

vad händer i 4:e i slutet? :O

#45 - - ' FATMA:

Aa! 8D Antigen blir Bella en vampyr eller så dör Edward!

#46 - - ' FATMA:

haha :O Äre sant!? Med Edward?? Hur gammal var hon då?

#47 - - sofie:

vilken röst!

#48 - - daniella:

så sjukt duktig & begåvad ung kille!

#49 - - Angie .:

Oh, han är grym. <3

#50 - - linda:

Han är sjukt duktig:)

fem av fem toasters:)

#51 - - Mathilda:

han är grym! :D

#52 - - Natta:

han beror med sin vackra röst den där lilla killen :)

#53 - - choquitaa:

fattar inte varför barn mobbar :/ så dumma bara :(



Hoppas han blir nåt :)

Till top