You think..?

Var inne på en ganska rolig sida, där dom bedömmer din personlighetstyp
Vill du också testa gå in på; http://se.41q.com/

Min personlighetstyp:

Bestämd och uppriktig.
Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.


Karriärer som skulle kunna passa mig:

Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.

Hum,  Jag underar verkligen om det stämmer?

Vad tror ni?
Har ni fått denna bild om mig?



 

#1 - - Rebecca:

svar: va bra ! träna och skola, pojkvännen blir det väl också :) själv?

#2 - - johanna:

Tyvärr blev du inte utlottad till veckans blogg den här veckan, men försök gärna igenom genom att kommmentera tre inlägg.

Kram

#3 - - sheima:

tack så mycket :D inte jag som gjort designen men tack ändå ;))

#4 - - Sessan:

Taack älskling, för tipset till sidan!! Skall gå in & kolla nu!!



Puss my love

#5 - - angelica:

hehe ah den dar ska jag ocksa testa gora ;) spannande att se ;D

#6 - - Mariah N:

Ska kolla in den sidan!

#7 - - MADDE:

skoj, ska testa jag med :) tycker det stämmer lite halft. bra ledare och talare är du verkligen! fast allt detta med VD och så, det känns samtidigt lite för stelt och ofärgat för dig.

Till top