Vem bar den bäst?

Nu var det ett tag sen då jag hade "vem bar den bäst"-fråga, så nu kommer en;

Vem bar den snygga Hervé Léger klänningen bäst?
Jenny McCarthy eller Heidi Montag?

Personligen tycker jag att det är väldigt svårt, finns ingen självklar för mig.
Men jag tycker nog att Jenny tar hem matchen. Med frisyren & skorna så känns det väldigt rätt.





Vad tycker du?














#1 - - Amanda:

Heidi montag tycker jag :)



Sv: jadå allt är bra med mig :) själv då?

#2 - - Emmsan "Miss Perfect":

Okej hoppas du får en bra dag / Emmsan

#3 - - Sanna:

vilken fin blogg du har!

#4 - - Linda:

Hej där,

Japp alla i ett, det är på 540liter alltså megastort=)

#5 - - jennifer:

hej!

du kan gå in på bloggkoll, sen under allt ska det stå ikoner&knappar gå in där så hittar du!

kram

#6 - - Caroline:

Jenny :)

#7 - - marie:

hejsan, vad gör du? kram rkram

#8 - - Caisa:

Hmm, svårt val. Jag tycker båda passar i den :P

#9 - - Giulia:

hejsan

joraa allt är bra själv da?



kram

#10 - - anna:

Den andra

#11 - - petrich - me gossip and fashion:

vad tycker du om skorna i min blogg? :)

#12 - - linda:

Hej, det är bra med mig hur är det med dig :D ?

Jag tycker att det var jättesvårt att säga vem som bar den bäst ;D Så det blir OAVGJORT ;D

#13 - - Pauline:

Hejsan!

Jo, det är väldigt bra med mig. Ska snart bege mig till jobbet, sj då? :)

Ha en bra dag !

#14 - - sarah:

Fy vad härligt! . Vill med åka utomlands!! :D

#15 - - Rebecca:

hejhej! Jo allt är jätte bra självdå ?



tack detsamma!

#16 - - Louise:

jag tycker åxå jenny bar upp den bättre :)

#17 - - Rebecca:

Heidi Montag, det var snyggt med en färgglad väska till en inte så färgglad övrig outfit. ;)

#18 - - Sandra:

hejhej!

joo allt e kanon, lite nervös vara, själv? :)

#19 - - Malin:

Hej hej! Det är jättebra med mig, tack. Sj? Jag tycker nog Heidi. Gillar väskan till men de vita skorna får tummen ner.

#20 - - Malin:

okej men det är ju ganska skönt när allt sån är gjort=)

#21 - - Sanna:

Jag håller helt med dig.

Hur är det idag gumman?

Kramar

#22 - - Ida:

Ha en trevlig dag! :)

#23 - - Sandra:

Tycker den sitter precis lika bra på båda två =)

KRAM

#24 - - [elina]:

SVAR: Jotack, allt är bara bra :P Själv då?

#25 - - Sessan:

Du har så rätt så, men klänningen var ju to die for!!! Hur läcker som helst!! Samt designen var en utav de mest unika!



PUSSSSS TÖRNROSA

#26 - - Sessan:

Även min darling borde blogga mer!! Älskling, vad får du i lön? Och hur ofta jobbar du? Funderar på att ta ett jobb!!



PUSSSS

#27 - - Johanna:

jo de är oki med mig

#28 - - Gina:

Håller med dig, Jenny McCarthy gör klänningen mest rättvisa :)

#29 - - Bella:

Hej! :) Jo, det är bara bra med mig. Men vädret kunde ha varit bättre haha

Jag lägger min röst på Heidi Montag.

Hur är det själv? :)

#30 - - Rebecca:

svar: yes ;P

#31 - - Sanna:

Jodå det är bara bra, är sådär super trött så det blir nog en liten powernap tror jag.

Kramar

#32 - - ♥DENISE DORNELL♥:

svårt! jenny tror ja!

ha en bra dag:)

#33 - - Johanna:

jag tycker Heidi

#34 - - samantha:

hallå! bara bra här! själv då?.



ohh svårt val för jag tycker den sitter som en smäck på båda tjejerna!

#35 - - Elin:

HEIDI :D

kram"

#36 - - alec:

hej vännen!!



det är sådär med mig, mycket som händer känns det som

hur mår du söt?? göra idag då?

kram love

#37 - - Elin:

vad har du för dig då?

#38 - - liene:

Svårt val men jag tyckte bättre om Heidi i den klänningen.

#39 - - Ida:

heidi

#40 - - Carro:

Helt klart Heidi. Sjukt snygg väska till :)

#41 - - Alexandra:

Heidi! lätt:)

#42 - - Mikaela:

Jenny McCarthy tycker jag :D

#43 - - emelie:

mm :)



heidi helt klart :D

#44 - - Sadia:

tycker också jenny, hedis väska var dock också väldigt fin!

#45 - - rebecca:

du får skriva vad du vill, men något i den stilen, vill du det ? skulle vara jätte kul :D

#46 - - Julia:

ja tycker nog heidi vart finast.. hennes utstråling och så va hon så söt på bilden! tycker jenny ser trist ut..

Till top