Turkiet

Yes!
Nu är det bokat och klart!


Jag & mamma åker till Turkiet på onsdag!
Gud så underbart det ska bli!

Många har undrat vart jag ska åka och jag har sagt Bulgarien eller Turkiet. Men nu är det bestämnt och bokat för Turkiet!

Jag & mamma ska ha så roligt! Ligga på stranden, shoppa & en massa annat roligt!
Var länge sen jag var på semester (om man bortser från praktiken i Portugal, tidigare i år ). 

Ska bara koppla av och ta det lugnt! 
Jag ska ta en massa bilder så ni får se hur resan blev!  

Ska ni resa något i år?


 
Ja, såhär ser det ut förtillfälet. Det går ju framåt vill jag ju säga.
Har ingen aning om vad jag ska ha med mig?


Lilla Kiwi var också sugen på att följa med.
Hon var redo att packa sin lilla kicks påse!
(Hon lyckades få på sig påsen själv)
#1 - - sarah:

Kan tänka mig det! :D .

#2 - - Lis:

Nej :(

#3 - - Giulia:

ååh vad sköönt, men det är inte så billigt som man tror alltså !!:p

jag var där nere i sommras blev chockad på priserna:P

#4 - - Matilda:

sv: jadå! OS är mitt mål, har inget annat inom cyklingen!



jag åker till jamaica senare i höst och ev. usa i vinter! :D

#5 - - sara:

vad underbart med turkiet :) nä, jag har redan varit i nya zeeland, australien, kreta och i singapore så det räcker för mig.

#6 - - baby loonia:

tänkt att åka till turkiet, men nu blir det inte av

#7 - - Matilda:

sv: va roligt! :D jag ska dit och träffa nåra kompisar som bor där :D

vart i usa ska du till? :D

#8 - - samantha:

gud va mysigt. ja jag ska antingen till barcelona eller london på en weekend framåt jul. men det blir ingen solsemester :(

#9 - - Anonym:

åh gud så härligt. får man följa med? haha.

#10 - - Giulia:

hihihi det är billigare än sverige men inte så billigt som folk sagt i århundraden, de har märkt att vi tycker det är billigt och dem har höjtpriserna:P..

#11 - - dolly:

fy fan va kul :) jag vill också åka dit.

#12 - - MADDE:

Jaha, då blev det turkiet. Skönt för er, samtidigt lite synd att det inte blev bulgarien :) Har precis vart och växlat pengar nu :D

#13 - - Sophie:

Oh vad skönt :D Vill också utomlands! Tyvärr ska jag inte åka någonstans :/

#14 - - Tessi:

jo tack, det är bra med mig

hur är det själv då?



desamma ha en fin kväll

#15 - - marie:

tycker oxå att det alltid ska va en blogg och att det inte förvandlas till luar eller nått. Men jag tycker de ska ta tillbaka den gamla eller att de ska gö så man sr senarste inläggen och mer på aktiva listan. kram

#16 - - anna:

Vad fin bild

#17 - - melissa:

åh vad kul :)



sj ska man till kanarieöarna till jul & nyår.

#18 - - Michelle:

Guud va nice! =) är jätteavundsjuk! ;) Ska hoppa på en sista minuten i jul har vi tänkt! men det e låångt kvar! =) Kram

#19 - - jossan:

vad kul :D jag älskar turkiet, har varit där 3 gånger.... på fredag åker jag till paris :D

#20 - - Mariah N:

Härlig Bild! har ingen resa planerad i dagsläget,skulle vara roligt med en tripp till Barcelona.

#21 - - Hanna:

bra att ni valde turkiet, för turkiet är SÅ mycket bättre än bulgarien! Var i turkiet i augusti, det var helt underbar.

#22 - - Anna:

jag har redan rest massor i år, men en vecka nånstans ska jag ta snart!

#23 - - Hanna:

okejokej! :)

jo, det är bara bra. Själv?

#24 - - Cissie:

åh va avis jag blir !

jag var i cypern för mindre än en månad sen , men fy så jag saknar värmen, havet & allt!

Hoppas du får det riktigt bra.

#25 - - Hanna:

vad skönt (:

#26 - - My Josephine:

Jag är väldigt avis :D :D

#27 - - nadja:

underbart kom nyss hem från turkiet

#28 - - CAMILLA:

Jag åker till spanien på torsdag & till New York i april :)

#29 - - linda:

Åååh lyxigt!:) Jag var i turkiet förra året, längtar tillbaaakaa!

Till top