Turkiet!

Jag har lovat er lite bilder från Turkiet, så nu kommer några dom!


Detta var hotellet som vi fick. Eftersom jag & mamma tog en rest resa så hade vi inte en aning om vilket vi skulle bo på. Men vi hade tur och fick ett litet mysigt hotell ganska så centralt.
Här är lite bilder på hotellet.




  

Hade totalt glömt bort att maten i turkiet är förädiskt gott! Även att dom verkar har sin mat som en konst!
Alltid en fröjd för ögat att äta varje gång!




Hade strålande väder varenda dag! Solen låg och gasa hela dagarna & jag höll på att smälta bort. Vi hade ca 30-40 grader under dagarna.

Visar lite olika bilder som jag tog när vi var ute & gick.



    



Denna bild får avsluta resan.
Har inte lagt upp alla bilderna, men de kommer att dya upp titt som tätt när jag skriver!
Håll era ögon öppna!
#1 - - stina:

å vilka härliga bilder :)

#2 - - Julia:

snygg blogg!! (:

#3 - - melissa:

ser ju jättehärligt ut :)

#4 - - Catrin:

vilka härliga bilder :D:D

#5 - - laijna:

fina bilder :D

#6 - - Rebecca:

Massa härliga bilder ju! :)



svar: Jaha okej, skönt då!! :)

#7 - - ♥ Evelina H:

Turkiet är härligt, var där ifjol. Var i Turkiet var du?

#8 - - Dress Like a Princess:

Härliga bilder :9

#9 - - emelie:

härliga bilder :)

#10 - - Rebecca:

Åååh! JAG ÄLSKAR TURKIET! Va där i juni, vill tillbaka! Grät nästan på vägen hem ju :(

#11 - - sanna s:

var ni i side ??

Till top