Västerås

Igår blev det en lite biltur till Västerås!

När vi kom fram åkte vi direkt för att träffa Tony mama & morfar. Där blev vi bjudna på vaniljbulle.
Efter det så åkte vi in till stan för att titta lite på affärer.
Oyes, det blev en del shoppande för min del!
En oversize kofta
Jenas
Topp
Oh yes! Det är Lindex för hela slanten!


(Klicka för större bild)

Efter en lång dag i Västerås så åkte vi hem.
Vet ni?
Vi har ökat från tre till fyra i familjen. Nej, jag är inte gravid, men Tonys hund Dino har flyttat hem till oss.
En gammal, liten, långhårig, dvärg pudel. 
 
Dino                                    Kiwi


Idag så blev lördags maten; spagetti och köttfärsås!
Usch, hade jag i vanliga fall sagt, men detta var ju hur gott som helst!
Min Tony vet verkligen hur man lagar mat!
#1 - - Becca:

Jag gillar faktiskt alla tre:P

Jag segar nu,ska jobba hela natten...själv då?

#2 - - Sess:

Gumman din lilla pudel har samma namn som min pojkvän :P



Jag mår relativt bra med tanke på konsekvenserna. Själv hjärtat mitt?

Till top