Taylor Momsen



Kom över denna bild på Taylor Momsen.
Vad hår & smink kan göra på en människa!

Så min fråga till er är;
Vilken frisyr passade hon bäst i?
Den vackra bob-frisyren eller den mer rockigt uppklippta frisyren?
#1 - - Sophie:

jaha okej, vad mysigt hihi :) vilken film blev det då ? :D

#2 - - R y d b e r g:

Åh vad trevkligt, sånna killar ska man ha :)



nej jag sitter på jobbet nu, känns jätet tungt. Men d är ju fredag ! Vad gör du då?

#3 - - R y d b e r g:

Jätte snygga frissyrer och jätet snygga tjejer =)

#4 - - Dress Like a Princess:

Hon ser knappt ut som samma människa längre

#5 - - Julia:

Jag tycker att båda var fina :)

#6 - - Sanna:

Jag gillar nog mer den "nya" frisyren, fast mer hennes gamla ansikte om man kan säga så.

Kramar

#7 - - Evelina:

Den första frisyren :)

#8 - - Camilla [ G l o s s y ]:

svar: jag vet inte riktigt vad som händer i helgen ännu :) själv då? ha en bra dag

#9 - - Jonna:

morron söt =) allt väl?

#10 - - Sofia K:

Jag gillar det mindre rockiga, hon är sötare då!

#11 - - alec:

hej darlingen!! såg att du ska träffa sessan, vad ska ni göra???



Nja jag vet inte varför det är sådär. upp och ner bara..! hur mår min älskling idag?

#12 - - Angelica:

jag gillar den första , den till vänster. :D

#13 - - Sessan:

Jag gillar nog mer den vänstra eftersom att den mer sofistikerade looken klär henne bäst.



PUSSS PÅ VACKER

#14 - - stina:

va fin hon va på den till höger:)

#15 - - Anonym:

kanon här med ! vad har du för dej?

#16 - - Anonym:

Ok. nej jag funderar på stan o lite så ;) rastlös! hehe vad händer ihelgen?

#17 - - dolly:

den rockiga ;D

#18 - - jannica:

hoppas du får en bra fredag allt bra?

#19 - - Mariah N:

Gillade frisyren på bilden till höger,hon är jättesnygg i den då den ger mer struktur och liv åt

håret,

#20 - - dolly:

verkligen ;D

#21 - - amanda:

absolut den första frillan!

#22 - - stina:

ja absolut:P

#23 - - Malin:

den till vänster var snyggast:)

#24 - - Angel:

den rockiga :)

#25 - - baby loonia:

finare i pagen

#26 - - den där MARY:

sv: tack jag ska inte klaga. karln min ska snart laga tacos åt mig och det är ju helg, så livet är ganska så bra faktiskt :) hur är det själv`?



hon passar helt klart bäst i det lite rockigare. lite mer attityd så... :)

#27 - - GM:

Hihi, tack :)

#28 - - spiderchick:

sötast på bild 1

#29 - - Patricia:

är det samma tjej?!

#30 - - Ulrika:

gillade inte den nya frisyren, hon var mycket finare på bild 1

#31 - - cissie:

tack! ;)



va snygg hon är :o,

#32 - - frida:

bobfrisyren såg bättre ut tycker ja :)

#33 - - lina:

dden första hon var så narturligt snygg de andra passar inte riktigt henne tycker jag

#34 - - andrea:

bobfrisyren var mycket bättre!

#35 - - Julia:

det var snyggt uppklippt

#36 - - Isabelle:

Hon var helt klart sötare och finare i bobfrisyren

Till top