Tävling!

Nu är hemligheten avslöjad!
Jag har pysslat och knopat (innan resan till turkiet) är denna tävling!


Bettiesgalleria.com
är det företag som har förgyllt och sponsrat till denna tävling!
Om du vill titta mer på deras fantastiska accessoarer så gå in på Bettiesgalleria.com



Tävlingen avslutas lördagen 13/9!

Lycka till!!





#1 - - Erica:

Svar: Mm.. så hur hade du det på semestern då? :)

#2 - - © A N N I S P A N N I S:

åååh jag vill jättegärna vara med! UBER SNYGGT!

#3 - - Michis:

tjohoo ;) niice

#4 - - Rebecca:

Jorå det är super bra! självdå? :)

#5 - - cornelia:

vad äre för hemlighet du ska berättta ?!?! så nyfiken!

#6 - - PerNilla:

Hejhej, allt bra och hade du det bra när du var iväg?



Kram

#7 - - Mariah N:

Armband kan man inte ha för många av.Jag är med och

tävlar!

#8 - - JESSICA:

sv: men vad härligt för dig =)

Jo allt är bra här också, jag är lite trött efter en rätt så jobbig dag :)



jag är gärna med i tävlingen =)

#9 - - PerNilla:

Vad bra =)

#10 - - Rebecca:

Härligt! Nej inte så mycket faktiskt, du då? :)

#11 - - Mia:

ÅH vilket underbart!! självklart är jag med och tävlar!

#12 - - Rebecca:

hoho okej treevlans :D

#13 - - Dress Like a Princess:

Superfint armband! :)

#14 - - JESSICA:

sv: jag vet inte, ska nog ta de lugnt och fokusera på skolan =) Själv då?

#15 - - sessan:

Den var hur dunderbar som helst! Jag skulle verkligen vilja vinna, för jag har varit med i två tidigare tävlingar, men så dyker aldrig vinsten upp :(



jag skulle vilja dekorera min lilla handled så vackert, innan jag firar 1 år med min lilla babyplutt.



Puss på min bedårande älskling, som jag har saknat så otroligt mycket! Älskar dig!

#16 - - Ida Björck:

JAG ÄR MED :D

#17 - - anna:

Hej :) Sedär, nu var jag med i min första bloggtävligt! Håll tummarna ;)

#18 - - cajza:

Precis ett sådant armband jag är ute efter, så det passar det ju utmärkt att jag är med och tävlar! =)

#19 - - karolina:

snyggt armband :D jag vill vara med och tävla!

#20 - - Angelica:

Jag är självklart med och tävlar :)

#21 - - andrea:

jättefint armband, jättefinblogg:)

#22 - - Sandra:

Fin blogg du har :) Och armbandet var inte helt fel det heller :D

#23 - - Angelica:

tack

#24 - - Evelina:

Jag vill vara med :D Det skulle ju vara en perfekt födelsedagspresent :) Jag fyller ju 21 den 18:e :D

#25 - - carro:

Åå jag vill vara med, älskar det där armbandet :)

#26 - - ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]:

JAg är gärna med i tävlingen :)

#27 - - Jen:

Snyggt armband! :)

#28 - - Liselotte:

Vill stödja din blogg tävling lite granna å är därför med :) Passar perfekt till mitt nya bälte *mums :D

#29 - - stina:

jag är med:)

#30 - - alec:

jag lägger den här kommentaren

jag vinner för du tycker bäst om MIG :) haha <3

#31 - - Angelica L:

Rolig tävling,självklart är jag med :D

Kram

#32 - - Sofia K:

Jag är gärna med :)

#33 - - E:

Jag är självklart med ! :)

#34 - - cissie:

Jag är helt klart med, armbandet är underbart!

#35 - - johannathåström:

vilken tur att guld passar mig bäst! klart jag är med :)

#36 - - Linnea:

Jag är meeeeeeed :):):)

#37 - - Nina.:

Det är klart jag vill vara med! :) Kram/Nina

#38 - - Alexandra:

Är gärna med och tävlar :)

#39 - - TOWE:

JAG ÄR MED! :)

#40 - - emelie:

Jag är gärna med :D

#41 - - Linda och Prinsessan:

Åhh va läckert de vill jag gärna vinna :)

#42 - - lillblondin:

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!

Så jävla snyggt armband så det här kan jag ju inte missa.

Sen så skulle jag behöva ett nytt armband,. mina börjar bli så gamla så jag vill inte sätta på mig dom.



Hoppas du sover gott!

#43 - - Emma [Kolla filmrecensioner i min blogg]:

Bra tävling :) Hoppas jag inte är försent ute

#44 - - johannathåström:

åååh ja älskar de armbandet i want to wiiiin :)))))

Till top