#1 - - Sanna:

Hmm jag gör inte så fasligt mycket, jag ska ta itu med städning och så vidare idag. Så det blir ordentligt gjort. Haha så jag laddar lite. Vad ska du hitta på? Kramar

#2 - - Emmelie:

Tack de va snällt sagt :)

#3 - - Sanna:

Hihi, jag laddar för att ta itu med städningen :P Vem var det som gjorde om din bloggdesign, var det du själv? Är så sugen på en ny.

#4 - - Emmelie:

jag är otroligt trött o vill inget hällre än att gå ut o gå långpromenad i de fina höstvädret, men kroppen säger ifrån :( själv?

#5 - - Dress Like a Princess:

ja de är bara bra sj?

#6 - - J0Z [JOZEFIN NILSSON]:

SVAR: Tack va glad jag blir ;) jodå, pluggar för fullt just nu! själv då?

#7 - - Beatrice:

Tack :)

#8 - - R y d b e r g:

ja hästar är alldeles för underbaar =) jag hinner tyvärr heller aldirg rida numera.. Men så fort jag är ledig så dras jag till mina hästar !

#9 - - Jonna:

gottit:)

#10 - - carro:

visst är den :)

#11 - - Sessan:

Hur har din dag varit hjärtat? Har du gjort ngt skojsigt?



PUSS & KRAM

Till top